Gå til innhold

Trening!

Ranger emnet


DynaCore

Anbefalte innlegg

Ække så feit at jeg trenger trening jeg.

Spiser hva faan jeg vil, så mye jeg vil uten at vekta forandrer seg.

70kilo uansett og har ingen problemer med å bevege meg.

 

samme her^^

 

Sliti i mange år med å legge på meg... men nå, etter jeg har flytta til haugesund har jeg gått opp 10kg! Jeg trener også. Ikke noe sykt, men bare for å holde kondisen litt oppe!

Biler nå:

1990 740(FK,940 etc)

1973 144(bruksvogn)

1987 740 (bruksvogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men nå i det siste så har det gjort veldig vondt i under armen etter at jeg gikk opp en kg på hver arm, gjør vondt i selve beinet kjennes det ut som. Har du peiling på hva det kommer av?

Mvh

 

Trener du 5x5 har jeg et forslag, og kanskje grunnen til at du sliter. Jeg har samme problemet med skuldra mi. Kjører jeg korte tunge sett, bli den vond etter et part treninger. Det jeg pleier å gjøre, er å kjøre høyrep. sett..

 

Trener du feks bicepscurl med hantel tar du 10-12 rep isteden for 5, som du gjør. Du må selvfølgelig løfte lettere. Dette er med på å isolere "skaden".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan høres ut som senebetennelse, men snakk med en fysioterapaut for sikrets skyld:)

 

Hvordan ser programmet ditt ut Dynacore? tar du mange dips/chins? :)

 

Jeg har ikke noe fast program. Men deler som regel inn dagene i rygg/biceps, bryst/triceps, og føtter en dag. Mage, skuldre/nakke og andre støttemuskler baker jeg inn i dagene jeg føler det er riktig.

 

Ei stund siden jeg har testa dips og chins nå, men sist klarte jeg 24 chins og 38 dips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener ikke så mye, men driver alikevel ganske aktivt med kroppsbygging. Veide under 70 kilo for 10 år siden, men har nå klart å presse meg opp i nesten 110. Kjører på med diett bestående av mye karbohydrater og sukker, og beveger meg minst mulig slik at ikke jeg skal få belastningsskader på knær/ankler. Med unntak av høyre hjernehalvdel og høyre pekefinger er dog kondisjonen noget skral...

 

:cheers:

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips for å trene ryggen?

Jeg er tynn som en strek, og har aldri trent noe spess. Problemet er at jeg har en svak rygg, spess etter at jeg fikk meg en knekk i korsryggen får ett år siden.

 

Kunne tenkt meg å fått litt sterkere rygg, og kanskje retta meg ut litt i samme slengen:P

Har ganske lut holdning, dvs overkroppen er litt foroverbøyd. Irriterende!

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips for å trene ryggen?

Jeg er tynn som en strek, og har aldri trent noe spess. Problemet er at jeg har en svak rygg, spess etter at jeg fikk meg en knekk i korsryggen får ett år siden.

 

Kunne tenkt meg å fått litt sterkere rygg, og kanskje retta meg ut litt i samme slengen:P

Har ganske lut holdning, dvs overkroppen er litt foroverbøyd. Irriterende!

 

Ro og dra øvelser er kung for ryggen.

 

Feks nedtrekk bredt/smalt:

rygg_nedtrekksmalt2.jpg

 

Chins:

rygg_chins01.jpg

 

 

roing med kabel:

rygg_sittenderoing01.gif

 

En arms hantelroing:

rygg_enarmsroing.gif

 

 

Rygghev er ganske kurrant om du har dårlig rygg:

rygg_nedre01.gif

 

Også har du den beste baseøvelsen som er markløft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener ikke så mye, men driver alikevel ganske aktivt med kroppsbygging. Veide under 70 kilo for 10 år siden, men har nå klart å presse meg opp i nesten 110. Kjører på med diett bestående av mye karbohydrater og sukker, og beveger meg minst mulig slik at ikke jeg skal få belastningsskader på knær/ankler. Med unntak av høyre hjernehalvdel og høyre pekefinger er dog kondisjonen noget skral...

 

:cheers:

 

Hahaha, dust :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener ikke så mye, men driver alikevel ganske aktivt med kroppsbygging. Veide under 70 kilo for 10 år siden, men har nå klart å presse meg opp i nesten 110. Kjører på med diett bestående av mye karbohydrater og sukker, og beveger meg minst mulig slik at ikke jeg skal få belastningsskader på knær/ankler. Med unntak av høyre hjernehalvdel og høyre pekefinger er dog kondisjonen noget skral...

 

:cheers:

 

Et inntak av raske carbs etter trening er jo aldri dumt, så noe har du lært iløpet av de 10 årene som kroppsbygger da;):mat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår