Gå til innhold

Trening!

Ranger emnet


DynaCore

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har en boks med Multipower kreatin her,dette står på instruksen;

Opp til 90 kg kroppsvekt - Dag 1-5 ta 2x5g daglig,over 90 kg kroppsvekt - Dag 1-5 ta 4x5g daglig. Etter dette så må man ikke ta mer en 2 g daglig i 3-5 uker.

Tilbredning: Bland 5g med vann eller juice. Effekten av kreatin kan økes hvis man drikker raske karbohydrater sammen med kreatin.

ADVARSEL: Bruk av kreatin kan føre til økt vekt pga. vannopptak i musklene. Skal ikke erstatte et sundt og næringsrikt kosthold.

 

Egne erfaringer; når jeg var ferdig med første uken med kreatin merket jeg at kroppen ble mye "hardere" og øktene kunne vare lengre,ofte satte jeg nye personlige rekorder med bruk av kreatin(om dette var et placebo eller ikke vites ikke)

Gikk opp 4 kg ute at jeg ble tykk,det la seg på dem "rette" plassene så det eneste var at jeg så litt større ut. Oppblåst kan det vel og kallest.

Fikk et skikkelig trykk i muskulaturen,noe som føltes meget godt ut og fikk meget effektive treninger av det.

 

Enkelte kan faktisk miste søvnen av å bruke kreatin,andre biefekter vet jeg ikke noe om. Dette ble erfart av noen jeg trente sammen med.

Håper dette hjalp deg litt angående kreatin.

 

Prøv og holde dette til en seriøs tråd da dem fleste trådene her på BF har det med å skli ut til drittkasting og dissing av andre,da melder jeg meg ut fra denne med en gang :)

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for et seriøst svar.

Flere som har gode erfaringer med bruk av creatin?

 

Har ivertfall selv erfart at man orker litt mer, og det føles bra. sikkert endel sykisk også, da man vet at det skal virke=)

 

Skal ivertfall ikke slutte å trene,er litt vanskelig med motivasjon. Men uansett hvor tungt det er så blir man ikke mer sliten av det..

 

 

Noen her som har prøvd styrketrening på morgenen(før arbeid osv)

er da man har best effekt av treningen sies det, har prøvd dette i en kort periode og man ble mye kvikkere utover dagen en ellers, og fikk mer energi... skulle kanskje begynt med det igjen! bare et kvarter- halvtime liksom, føles utrolig bra. Sliter litt med lite energinivå...=)

Avensis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror han mente bulkeperioder :P

 

Nei, jeg mente den tiden man ikke deffer. Når man bygger volum må det mye kallorier til. Når man deffer skal man brenne mer enn man tar inn for å bryte ned undrhudsfettet og deffinere (derfor deffe) musklene. I tilfele du lurte:D

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente en fyr som ikke helt forstod poenget med kreatin. Han stappa i seg store mengder kreatin minst tre ganger om dagen og forventa å bli stor og sterk, men dreit elegant i å trene. Blei han stor og sterk? Nei, men stor og FEIT, dét blei han :)

 

haha! akkurat som mamman min som skaffer seg Coffee Slender eller andre ''slanke-midler'' som hu så fint kaller det og bruker det uten å endre aktivitetsnivå eller diett.. så forventer hu at det skal skje mirakler! :P

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående treningstider har jeg prøvd litt forskjellig,men ikke på morgenen enda,blit litt vell tidlig for meg det :)

Jeg bruker vanligvis komme hjem fra arbeid,spise mat,vente til ca kl 20.00 så trene.

Dette blir litt sent så kroppen har vendt seg til slappe av modus og virker ikke som jeg får skikkelig dreis på treninga,alt blir tungt og alt er et ork.

Har prøvd å trene rett etter arbeid,uten mat(bortsett fra noen kjappe karbohydrater) så trener jeg mye bedre. Virker så jeg får tynt kroppen litt ekstra. Får mye bedre pump og greier slite ut musklene skikkelig,noe jeg har problemer med når jeg trener sent.

 

Beste øktene jeg har er faktisk på helg,lørdag ca kl 1300 er en kjempetid,svalt og godt på treningssenteret + at det nesten ikke er folk der. Fint å få være litt alene,ta det med ro og kjøre skikkelig konsentrasjons øvelser. Da brenner det skikkelig i musklene :)

GT - R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler på at det ødelegger tråden, da dette er en tråd om trening;)

 

Langrenn må jeg tro er en kjempemåte å trene opp ryggen og generelt hele kroppen og kondis på :) Ryggen brukes flittig for å holde balansen og stabilisere kroppen i skisporet.

 

Er dog ikke noe styrketrening, så noe ekstrem vekst i muskelmasse blir det nok ikke men det var jo ikke det du va ute etter :D

 

men nå vet ikke jeg hvilken type skade du har hatt i ryggen, du kan jo snakke med en fysioterapaut for å få tips til opptrening:)

For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat den vil jeg også ha flere svar på, sliter no jævlig med ryggen for tida så jeg venter på at det skal gjøre litt mindre vondt så jeg kan begynne å trene opp musklaturen igjen, svinner fort når senga er oppholdsstedet=P

Jeg kan ikke fordra å svømme, og langrenn blir litt vanskelig inntil jeg får lappen=/

Anything else som er goshjit?

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår