rs_cr Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Fett!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaC Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 <-------------------- MIN:D Hvordan legger man ut bilde? Har ikke helt peiling!? OlaC Siter Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by Dinglevims Slenger ut et par bilder til... Fant en gammel golf på høggern forrige uke og måtte rive med meg nesten hele bilen. Fikk så mye gromt at jeg ikke klarte å la dele ligge i garasjen. Måtte bare prøves på bilen. litt of topic men hvor mye måtte du ut med for dette? bare litt nysjerig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by passat kara litt of topic men hvor mye måtte du ut med for dette? bare litt nysjerig. Var litt heldig. Gav 700 kr for fangere, grill, sidelister, dørhåndtak og takgrind. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 her er min sjefsbrakke.... ekte vinterbil/jobbsliter... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Jeg får vel få ut finger jeg også nå da og legge ut noen av bilene til familien Min "bruks" bil, en '83 Golf GTI Rabbit i tilnæremet original utsende med lett modifisert motor. Har tilpasset innsuget til et Audi 5E spjellhus (større spjell enn orginalt) og montert en Audi 5E oppvarmingsregulartor sammen med et Power Rohr, bare et stort rundt rør fra mengdefordeleren til innsuget (Dette fulgte med modern sin bil og det passet bedre på min enn hennes) i tillegg så er den orginale eksosmanifolden til de grader portet (Dårlig utforming på den orignal) Mitt prosjekt som det dessverre går veldig sakte med nå.. Bildet er vel snart 1.5 år gammelt. Nå er den 100% ribbet, motorommet er klargjort for lakkering ved å legge to lag sprøytefyller og slipt ;) Innveding nedslipt og klar gjort for lakkering. Eneste som mangler nå er å bli ferdig med noen håpløse C-stolper og modifisere noe nye forskjermer så kan jeg tenke på siste finishen på utsiden... Den har også fått seg et "ny" motor som skal forhåpentligvis bygges opp i løpet av vinteren. I tillegg så må jeg finne på noe lurt med bremseoppsettet skal jeg få den godkjent. Jeg har skiver og 36mm kalipere bak fra tidlig Golf 2 GTI. Forran så er det enn litt usikkert men det kan bli alt fra orginale 239mm ventilerte til 280+mm med Alcon/AP Racing kalipere. Time will show.. Ehh ikke for å glemme jeg mangler et understell av høydejusterbar type, KW V3 er på ønskelisten. Jeg får også ta med min mors '82 Golf GLi Cab (110hk 1.6L GTI motor) Ellers så har fadern en Golf 3 VR6 og en '89 Passat sedan (Husets bruksbil med hengerfeste) + 3 andre biler i garasjene ;) Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurifaks Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Det var jo en grei bråte med biler :) Siter 1984 Volkswagen Golf GTI 1987 Audi 90 2.2E 1987 Volkswagen Golf 1.8i GL 1981 Volkswagen Golf C - - - 1986 Volkswagen Golf 1.8 CL (R.I.P.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaugen Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Bilde av min gamle MKI. 1983 Golf 1,8 GTi, en knallbil!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 thaugen: HVOR fikk du tak i de felgene!? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thaugen Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by tekNetium thaugen: HVOR fikk du tak i de felgene!? Fant de på Dekkomsetningen i Evje, hadde blitt feilbestilt for mange år siden og bare blitt liggende helt til jeg kjøpte de for en stund tilbake. Var revolution mx 8x13 et1. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 ahh mye fint her gitt. ingenting som oldschool mk1 spør du meg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Pene hjul, iallefall. Ser ikke ut til at de lages lengre? Superlite lager også noen felger som likner på de; meget rått, klassisk design! :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 mk1classic: Hva slags felger står på den prosjektgolf'en din? BBS eller no? Så fine ut... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by Laaars mk1classic: Hva slags felger står på den prosjektgolf'en din? BBS eller no? Så fine ut... :) Jepp, de er BBS RS Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg