Gå til innhold

Max Power legger ned!

Ranger emnet


MrHenrik

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gatebil er så ekkelt høyt priset så dem støtter jeg minst mulig.

Rudskogen treffet er utrolig bra, så der er jeg hvert år, men det holder.

 

Når man er inne på bilblad så har jeg helt siden blad 1 i 2002 abonnemert på AUTOFIL!

Varmt bilblad med mye bra lesestoff.

Syntes bladet til NAF - Motor er et greit bilblad, kanskje rettet mer mot voksne folk som ikke ser mest på fjortiss babes og slik som gatebil.

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Høres ut på noen som Gatebil bare er ren møkk. Tenk heller litt på hva Gatebil har gjort for oss bilinteresserte. Mange av Norges og Sveriges råeste biler samles samme helg, flere ganger i året. Nå begynner jo til og med gutta fra England å åpne øynene for Gatebil. Jeg er enig med noen av dere at det kanskje kunne ha vært litt mer seriøst til tider, men det gidder jeg ikke å henge meg opp i når Gatebil faktisk leverer det de gjør på treff.

 

Er det virkelig ikke gøy at Norge får besøk av kjente og profilerte, biler som mennesker, fra bilmiljøet i utlandet?

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut på noen som Gatebil bare er ren møkk. Tenk heller litt på hva Gatebil har gjort for oss bilinteresserte. Mange av Norges og Sveriges råeste biler samles samme helg, flere ganger i året. Nå begynner jo til og med gutta fra England å åpne øynene for Gatebil. Jeg er enig med noen av dere at det kanskje kunne ha vært litt mer seriøst til tider, men det gidder jeg ikke å henge meg opp i når Gatebil faktisk leverer det de gjør på treff.

 

Er det virkelig ikke gøy at Norge får besøk av kjente og profilerte, biler som mennesker, fra bilmiljøet i utlandet?

 

Bedre enn det går det ikke an å si det! Genialt svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut på noen som Gatebil bare er ren møkk. Tenk heller litt på hva Gatebil har gjort for oss bilinteresserte. Mange av Norges og Sveriges råeste biler samles samme helg, flere ganger i året. Nå begynner jo til og med gutta fra England å åpne øynene for Gatebil. Jeg er enig med noen av dere at det kanskje kunne ha vært litt mer seriøst til tider, men det gidder jeg ikke å henge meg opp i når Gatebil faktisk leverer det de gjør på treff.

 

Er det virkelig ikke gøy at Norge får besøk av kjente og profilerte, biler som mennesker, fra bilmiljøet i utlandet?

 

Bedre enn det går det ikke an å si det! Genialt svar!

 

 

Nei, om vi skulle skille mellom bladet Gatebil og Gatebil-treffene. Jeg bygger selv en bil som jeg skal prøve i Gatebil Racing Serien, men digger ikke bladet Gatebil likevel...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, om vi skulle skille mellom bladet Gatebil og Gatebil-treffene. Jeg bygger selv en bil som jeg skal prøve i Gatebil Racing Serien, men digger ikke bladet Gatebil likevel...

 

Er ikke helt uenig med deg der...

Gatebil har hittil hatt de beste treffene, men jeg synes Max Powerbladet burde vunnet overlegent over Gatebilbladet.

Be nice. I'm blond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 eksemplar av Max Power, inkludert det første eller andre som kom ut. Jeg har også det første Gatebil Magazine, og om jeg skal få velge ut hvilket av de som er mest fiksert på damene, så tror jeg at jeg hadde satt pengene på Max Power. Unskyld at jeg sier det, men jeg synest ikke akkurat denutgaven har så veldig mye med bil å gjøre.

 

Men etterhvert virker det som om det har gått bedre med Max Power, og at de helt klart har blitt bedre, men jeg må si at selv om det er veldig mye irriterende irelevant fjas i Gatebil Magazine (dette sier jeg, en "fjortis". 16 år) så vil jeg velge det fremfor Max Power. Jeg føler at det er mye mer sjel i de, av og til få, reportasjene Gatebil Mag lager som handler om bil. Men jeg er dog lei av alle cossiene og 200sx'ene i Gatebil Mag, og om Max Power har variert en del med bilene så skal de ha ros for det! Jeg kan ikke si at jeg har lest alt for mye Max Power, men sånn jeg ser det så er det mest fokus på bil (i ettertid av de første bladene), men innholdet er ikke _bra nok_

 

Min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Blir ofte feil fokus etter min mening..

 

 

Bilblad, Blad med fokus på bil

 

Biltreff: Treff der bilen er i fokus

 

 

 

Desverre er det sånn her hos gatebil..

 

Bilblad: Noen biler, men er mer fokus på damene enn bilene

 

Biltreff: Mer fokus på damer og alkohol enn på bilene

 

Helt enig. Holder en knapp på Bilsport og Street Xtreme som jeg har kjøpt i alle år, norske bilblader er alt for lite seriøse.

Toyota MR-S

[X] - Mazda Mx-5 NB 1,8

[X] - Audi 100 2,2E

[X] - Peugeot 405

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så store forskjellen i salgstallene mellom gatebil og maxpower, (kun 2000 som skiller).

Men dessveree så er det dansk forlag som eier dette og bestemte da å legge ned,så da måtte vi jo bare legge ned arbeide.

Men uten tvil hadde vi pustet Gatebil i ryggen om vi fikk fortsette bare til litt over jul, men sånn ble det dessverre ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår