Jump to content

2007 d-max; '"engine"sikring ryker ved pådrag over 2000rpm

Rate this topic


lavamakt
 Share

Recommended Posts

2007 d-max 3.0td

Hei,

Sliter med at sikring til "engine" ryker(igjen og igjen) om jeg drar bilen noe særlig over 2000rpm.. Da kommer motorlampa opp og turboen kutter.

 

Etter at sikringen ble byttet har jeg sjekket feilmeldinger med en obd adapter, under følger feilkoden:

Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: ISUZU
VIN: MPATFS85H7H****


P0045
Raw code: 0045
ECU: Engine control unit
Status: Confirmed
OBDII: Turbocharger (TC) boost control solenoid/supercharger (SC) boost control solenoid - open circuit


P0102
Raw code: 0102
ECU: Engine control unit
Status: Confirmed
OBDII: Mass air flow (MAF) sensor/volume air flow (VAF) sensor - low input
ISUZU: Mass Air Flow (MAF) Sensor Circuit Low Frequency

 

Noen som har noen formening om hva dette kan skyldes? 

 

 

isuzu.jpg

2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X]

1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X]

1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy