Yelsent Skrevet September 29, 2009 Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 Hvorfor føler du at det er nødvendig å poengtere dette? Ikke helt profesjonelt, vel. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet September 29, 2009 Rapporter Share Skrevet September 29, 2009 Ja du blir jo fort oppgitt. Du er jo tross alt kjæresten til Andre som eier MTS nå. Enda klarte du å skrive dritt om MTS på nettet. God måte å få typen din til å komme seg ut av problemene. Haha!! Jeg kan ikke engang forklare hvor lenge jeg har LOL'et over detta!! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Så siste oppdatering under kunngjøringer i Aftenposten i går Forkynnelse av begjæring for Forbrukertvistutvalget Sak 10/29 Klager Kristian Magnus Tønnesen Innklaget MTS Autoparts DA, Husebyveien 8, 2020 Skedsmokorset Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deadprez Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Fikk et brev fra forbrukertvist utvalget jeg også siden jeg sto som deltaker i MTS da denne kunden handlet. FTU har sendt flere brev til MTS uten til å få svar. Dersom noen av MTS sine tidligere kunder ønsker å komme i kontakt med meg, send PM med telefon nummer, så kan jeg ringe tilbake. Jeg jobber ikke i selskapet lenger, men kan være behjelpelig med å løse disse sakene. Siter http://www.racespec.no deler og tilbehør til bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Det er meg det er snakk om. Sender PM. Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Hehe Eg er en av de heldige som fikk vingen 1.5 år etter kjøp :D Kjempe bra butikk, kan anbefa....oi faen. Kom jo på at det var negativt å få den over et år etter handel :D Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 (endret) Nå er jeg egentlig kun opptatt av å få oppklart denne saken. Fristen går ut om to uker, deretter blir det domstolen. Endret Mai 19, 2010 av MaxHarry Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Noen som har peil på hvilket nummer Andre Brandvoll Boger kan nåes på? Eventuelt om han jobber for racespec.no? Trodde et øyeblikk at ANDTHO var samme person men det stemte jo ikke. Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deadprez Skrevet Mai 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2010 Noen som har peil på hvilket nummer Andre Brandvoll Boger kan nåes på?Eventuelt om han jobber for racespec.no? Trodde et øyeblikk at ANDTHO var samme person men det stemte jo ikke. Hei, Andre har ingen ting med racespec.no å gjøre. Han driver nettsidene mtsautopart.no og driftstyle.no Jeg har dessverre ikke noe telefon nummer du kan nå han på. Prøv andre@mtsautopart.no eller andre@sickmind.no hilsen Terje. Siter http://www.racespec.no deler og tilbehør til bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet Juli 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 Ønsket bare å konstatere at jeg nå har fått tilbake pengene mine, eneste som skulle til var en runde med forbrukerrådet så FTU og nesten to år med saksbehandling. :scooter: Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg