Gå til innhold

Den store tråden for syting og skryting

Ranger emnet


Juristen

Anbefalte innlegg

 

Ikke sveis sperre på 240, det holder ikke!

 

Da må du ha gjort noe feil i sveisinga, har hatt sveisa sperre på biler i tilsammen flere år nå, aldri vært noe problem. Inkludert på 240...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 474
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

syteliste!!:

- folk som SMATTER! OG PRATER MED MAT I MUNNEN! fy fan så ekkelt!! ÆSJ!

- at eg må sitte EIN TIME på skulebuss kvar veg! kvar dag!

- enkelte personar på idrett/almenn ved den vidaregåande skulen eg går på! hælvete for nåken sossa! bryr seg meir om hårfrisyren og at dei skal få tilstrekkelig innpå konto av fattern enn alt anna! fy fan

- nåken personer i klassen min (kjøretøy) som overhodet ikkje hører til der! veit knapt kor du fyller på kjølevæske, eller har så stort fravær at dei omtrent blir kasta ut! dra dåkke vekk!!!!

- forbanna fjortiss jenter som gjer alt for å få seg ein rånetur med tilbehør! har nåken slike i bygda! er så lei

- at eg ikkje kan finne ein ok volvo til ein ok pris! skal de vær så vanskli??

 

fan de va godt å få ut

Opel Omega B TD

Volvo 945Turbo - b230ft - solgt

1990 Volvo 240GL - solgt

1987 Volvo 245 Delebil

Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil syte over, at morsjan skal være så kjipt til at jeg vil ha meg bil(Fant en strøken corolla ke70, her om dagen, hva ville være mer fornuftig enn det?) æsj, alt er bare bæsj!!

så vil jeg ha lappen til bil no! (har vært 18 i en mnd. no!)

også til sist vil jeg syte over at Ingvil ikke er kjæresten min enda!(men det skal hun bli=D)

 

Takker..

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du ha gjort noe feil i sveisinga, har hatt sveisa sperre på biler i tilsammen flere år nå, aldri vært noe problem. Inkludert på 240...

 

1.gang=sveiste de to små drevene sammen. Disse knakk tvert av.

2.gang=sveiste de to større drevene sammen. Denne sveisen har holdt. Men så knakk de to boltene som kobler bakaksel med midtakselen.

3.gang=boltene sveist.

 

Har en fæl ulyd fra diffen nå når jeg bremser ned og motoren er i gir :P

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil syte over at jeg ikke ser noen verdensting av denne berømte globale oppvarmingen! 15 speik er ikke akkurat mye varmere enn de siste 10 år på samme tidspunkt! faktisk er det vel varmere! noe annet er at jeg merker ikke en dritt til denne litt nyere spådommen til ekspertene, denne finanskrisa. hvor er alle de hærlige konkurs salgene der jeg kan kjøpe billige ting!? har massevis jeg skulle likt å hatt men ikke har råd til. gledet meg rett å slett over denne krisen, men den kommer jo aldri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil syte og klage over alt slankehysteriet som befinner seg OVERALT..

Og for ikke å snakke om alle modelldamene som er ''myyyyyyyye bedre enn alle andre damer''..

WORD.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får værra som en ER når man ikke vart som man sku..

 

Ellers vil jeg syte på at jeg akkurat måtte bli født i Norge.. Kan ikke fordra denne steinrøysa for allt i verden!! Kunne sikkert fått det bra her om man bare fikk lov til noe, men det får man jo faen ikke!! Så da så...

 

Det var bare det... Jeg er ferdig å syte.. :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du faktisk en av få som får leve i et såkalt velferdsamfunn.. Vær glad du ikke sitter i tjukkeste bushen og gnager på tanta til onkelen til Nzulu.

 

du er så UTROLIG teit!! Jeg blir flau over hvor usaklig du er!

 

ps: det står i signaturen din at jeg skulle minne deg på det;)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår