Gå til innhold

Den store tråden for syting og skryting

Ranger emnet


Juristen

Anbefalte innlegg

  • Svar 474
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vil også klage på at jeg begynner å bli gammal! :O
Da vil jeg syte over at Villstyring syter over alderen ved fylte 20 (grattis forresten) og ikke eier medfølelse for oss som er i ferd med å tippe det dobbelte.. :(

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg syte over at Villstyring syter over alderen ved fylte 20 (grattis forresten) og ikke eier medfølelse for oss som er i ferd med å tippe det dobbelte.. :(

 

Jeg vil syte over at mannfolk syter over at de begynner å bli gamle, da dette ikke spiller noen rolle for dem. Mannfolk er som go whisky, blir bare bedre og bedre med åra!

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag vil jeg syte over følgende:

 

- Noen har sparket istykker den ene blomsterkrukka(type stor med busk i) som står utenfor ytterdøra mi.

 

- Ble liggende bak en moped i forbikjøringsfila i nesten 5minangry2 , høyre felt var forøvrig ledig hele tiden.

 

- Ble liggende bak ei gammel kjerring som skulle svinge av til venstre i et kryss, rett før krysset er det avkjøringsfiler.

Kan det tenkes at fossilet kunne forstå at hun skulle legge seg over i denne filen?

Neida, jeg måtte vente bak henne til hun turte å svinge over.angry2

 

- Nå er det snart vinter og tilbake til kjipe 14"stålfelgangry2

 

- Jeg er for lite opplagt for tiden til å mekke bilangry2

 

Og til slutt litt skryt til http://www.waerp-trading.no som leverte JDM Yellow på 2dager..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil syte over at de fleste har lappen i Norge, ta den fra 90%, ingen som kan kjøre nesten..

 

hva er vitsen med å lage to km kø, ved å ligge i 65-70 i 80-sona, for så når man kommer til to-felten, dra på noe jævli og ligge i nesten 100 så ikke alle kommer forbi fort og greit? Jævla tapere uten liv, håper dere blir påkjørt HARDT bakfra.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil syte over at de fleste har lappen i Norge, ta den fra 90%, ingen som kan kjøre nesten..

 

hva er vitsen med å lage to km kø, ved å ligge i 65-70 i 80-sona, for så når man kommer til to-felten, dra på noe jævli og ligge i nesten 100 så ikke alle kommer forbi fort og greit? Jævla tapere uten liv, håper dere blir påkjørt HARDT bakfra.

 

WORD!

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil syte over at man gir ''fartssyndere'' fengselstraff. Tror de ikke det holder med 10mndr uten førerkort og sikkert en skyhøy bot?
Vil syte over at det kalles synding. Det er min religiøse overbevisning at jeg kan kjøre både fort og trygt at once. At det ikke passer deres tro,gir jeg blanke beng i.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil syte over at de fleste har lappen i Norge, ta den fra 90%, ingen som kan kjøre nesten..

 

hva er vitsen med å lage to km kø, ved å ligge i 65-70 i 80-sona, for så når man kommer til to-felten, dra på noe jævli og ligge i nesten 100 så ikke alle kommer forbi fort og greit? Jævla tapere uten liv, håper dere blir påkjørt HARDT bakfra.

må ta med at så fort det er slutt på to-felten så er dem nede i samma farta igjen 65-70 i 80-sona. Er det psyKisk tortur disse personene driver med?!:bambam:

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens utblåsning i helt vilkårlig rekke følge og uten særlig sammenheng..

 

biring, Det er jo ikke værre enn og kjøre forbi ved første anledning.. Min erfaring tilsier at de kommer etter..

 

Irriterende er også folk som ikke får med seg at farts soner oppheves. Det er sykt irriterende og kjøre i 70km/t på speedometeret (reelt da i min bil er er 65km/t) i ei 70sone. Og når da folk ikke får med seg at 70 sona oppheves og det blir 80km/t DA er det sykt irriterende og ligge i 65km/t... likere blir det riktignok ikke av at jeg som oftes ligger 10-20km/t over fartsgrensa, dvs på speedometeret... Dette er vel egentlig det samme biring surver over :D

 

Og, Folk som skal vike for gud og hver mann som kommer fra alle andre plasser en høyre.. (rundkjøring er unntaket jeg godtar :D) Jeg har opplevd denne uka er biler som kommer ut fra parkerings plasser og biler som kommer inn på forkjørs vei.

 

MEN, det er lov og være kamerat i rushen og slippe utpå en stakkar OM køa står stille eller er svært sakte gående.. dette gjør jeg selv også.

 

Folk som ikke klarer og legge seg til venstre i fila si når de skal svinge av til venstre. Om de gjør det kan man ha flaks og komme forbi på høyre siden.. opplever hver dag folk som faktisk legger seg til høyre.. SYKT irriterende..

 

Folk som bruker begge feltene i 2 felts runkjøringer og høyt oppe på lista. Dette gjelder da de som legger seg i høyre fila inn og skal rett frem. Mange foretar et feltskifte halveis som i mange tilfeller resulterer i at det blir jevlig trangt i indre bane

 

Tilslutt, Jeg er vel helst bilisten som står på rettighetene sine og gjør en feil eller to iblandt selv.. Men dette er i alle fall ting jeg er veldig bevist på selv, føler jeg selv i alle fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår