Gå til innhold

Den store tråden for syting og skryting

Ranger emnet


Juristen

Anbefalte innlegg

  • Svar 474
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir så jævla forbanna over folk som skal selge bilen sin, for så å legge ut bilde av en annen bil som er noenlunde lik. Ikke nok med det så sier selger at han skal ta bilder av bilen å sende på mail, men gjør det faen meg ikke uten at man må mase så inni granskauen. HVORFOR LEGGE UT BILEN FOR SALG NÅR MAN FAEN IKKE VIL SELGE DA. Klikker i vinkel på slike folk. Skulle hatt en fliset vaier trøtt mellom rævskinkene. Faen ta.

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg mest på folk som går rundt og syter og klager for at di ikke har jobb og har havna på trygda. Jo mere penger di fuckings jæævla trygdefolka for, da tenker di med engang: "ahh, digg jeg for penger slepper og jobbe!" I Norge trenger vi faktisk flere arbeidsfolk, rart dem ikke lager et eget opplegg for di jæævla sytera som går på trygd? Kanskje de for utnytta litt av den "DYREBARE" tia si på noe annet en og bare gå rundt og dasse!! Fytte faen så råttent! Kanskje få litt mere orden og våkne opp og tenke med hue og ikke med rævva!!! Hele stortinget er så piilråttent at jeg ikke for sagt det mer! Og en annen ting: Kanskje staten burde fiksa litt på di forpulte høla i veien!! Kjørte nettopp nerri et feit helvettes høl i veien, slo faen meg nerri så det holdt! Deler bare flaksa rundt meg! I Norge mener jeg at dem burde satse litt mer på veier, og få dessa trygdeonga ut i arbeidslivet, jeg gidder faen ikke og jobbe rævva av meg for at di skal få penger!!!

 

DETTE ER SÅ RÅTTENT!!!!! Noen flere som er enige med meg her eller??

- Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT

- Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt

- Audi A4 1.8

- VW Passat 1.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det 60km/t i Festningstunellen østover, 70 vestover, mens alle som ikke er idioter ligger et sted mellom 80 og 90?

 

Hvorfor har det over lengre tid vært 50km/t på E18 ut av Oslo. Mens rett før Fiskvollbukta, der de faktisk fortsatt holder på med nytt rekkverk, er det plutselig skiltet 60!

Kunne det ikke vært motsatt?!

 

Og hvordan i helvete går det ann å få 2900kr i bot når man kun kjører i 64km/t på E18!?

Greit at det var 50-sone (gjennom Spydeberg)..Men jeez...ingen kjører jo i 50?!

Og hvis jeg skal begynne å kjøre i 50, av skrekk for ny bot, så tror jo alle at jeg er fartsblind-reversed eller røyka hasj.

 

Og, by the way, jeg gleder meg til den dagen man innfører minimumfartsgrenser à la Uniten.

Selv det å ligge kontinuerlig 5km under fartsgrensen burde vært ulovlig.

 

Men jeg kom da frem til slutt :) Og til min store lykke var endelig den nye veien ved over grensen ved Ørje åpnet!

 

Juhu :happyhappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg mest på folk som går rundt og syter og klager for at di ikke har jobb og har havna på trygda. Jo mere penger di fuckings jæævla trygdefolka for, da tenker di med engang: "ahh, digg jeg for penger slepper og jobbe!" I Norge trenger vi faktisk flere arbeidsfolk, rart dem ikke lager et eget opplegg for di jæævla sytera som går på trygd? Kanskje de for utnytta litt av den "DYREBARE" tia si på noe annet en og bare gå rundt og dasse!! Fytte faen så råttent! Kanskje få litt mere orden og våkne opp og tenke med hue og ikke med rævva!!! Hele stortinget er så piilråttent at jeg ikke for sagt det mer! Og en annen ting: Kanskje staten burde fiksa litt på di forpulte høla i veien!! Kjørte nettopp nerri et feit helvettes høl i veien, slo faen meg nerri så det holdt! Deler bare flaksa rundt meg! I Norge mener jeg at dem burde satse litt mer på veier, og få dessa trygdeonga ut i arbeidslivet, jeg gidder faen ikke og jobbe rævva av meg for at di skal få penger!!!

 

DETTE ER SÅ RÅTTENT!!!!! Noen flere som er enige med meg her eller??

 

hadde hitler hatt makta her ville det ikke vært mange trygdefolka her som sover hele dagen for å si det sånn!

 

sysselsetning var rimelig godt prioritert der ja!

 

Vil syte over at uansett hvem av 3 veimuligheter jeg har for å komme til nærmeste by, MÅ jeg over flere fartsdempere. Det betyr at skal jeg ta den korteste veien, må jeg passere fartsdemper hele 16 ganger! 8 til og 8 tilbake... det blir det dobbelte om jeg skal kjøre to turer som jeg oftest må.

 

amøber som ikke har peiling på veibygging!! mesta's ingeniører er steindumme.

 

Hvem i helvette legger GROVstein oppå duken som har litt i mellom øra?!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, by the way, jeg gleder meg til den dagen man innfører minimumfartsgrenser à la Uniten.

Selv det å ligge kontinuerlig 5km under fartsgrensen burde vært ulovlig.

Det teite er at det er skrevet "anbefalt fartsgrense" i lovverket.. Hvis den er kun anbefalt,skulle man tro av ordlyden at man kan bruke egen sunn fornuft (tom,rett vei,fint føre = 20 km mer). Men,nei. Den anbefalte kan ikke overskrides. Hvorfor kunne de da,i et sekund av sunn fornuft, ikke bare skrevet " merket hastighetsgrense er pålagt. Skal ikke overskrides eller underskrides mer enn max 10 prosent forutsatt at ikke føreforholdene (snø/isdekke) tilsier en lavere hastighet. Hastighetsbegrensede kjøretøy som ikke oppnår gitt minimumsgrense (f.eks. ved flytting av anleggsmaskineri) er unntatt denne grensen."

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det teite er at det er skrevet "anbefalt fartsgrense" i lovverket.. Hvis den er kun anbefalt,skulle man tro av ordlyden at man kan bruke egen sunn fornuft (tom,rett vei,fint føre = 20 km mer). Men,nei. Den anbefalte kan ikke overskrides. Hvorfor kunne de da,i et sekund av sunn fornuft, ikke bare skrevet " merket hastighetsgrense er pålagt. Skal ikke overskrides eller underskrides mer enn max 10 prosent forutsatt at ikke føreforholdene (snø/isdekke) tilsier en lavere hastighet. Hastighetsbegrensede kjøretøy som ikke oppnår gitt minimumsgrense (f.eks. ved flytting av anleggsmaskineri) er unntatt denne grensen."

 

mm, men det er jo aldri så enkelt..

 

Det usaklige med de som holder seg 5km under grensen (og jeg snakker da ikke om der det er krappe svinger og glatt), er at med en gang det går fra ett til to felt, såå gasser de på!

Skulle tro de var betalte provokanter.

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm, men det er jo aldri så enkelt..

 

Det usaklige med de som holder seg 5km under grensen (og jeg snakker da ikke om der det er krappe svinger og glatt), er at med en gang det går fra ett til to felt, såå gasser de på!

Skulle tro de var betalte provokanter.

 

;)

Grunnen til at de gasser på der er fordi "der er det jo så god plass"...selv om deres eget felt er like bredt. Mennesker som er så utrygge på sin egen kjøreerfaring og evne til å kontrollere bilen burde bli luket ut ved opplæringa... de er en fare for seg selv og en god del andre.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syter og løager over folk som går på sosialtrygd!!!!!

Hvorfor i hællvete skal jeg betale 150.000 av det jeg tjener til folk som er feite, late, stygge og jævlige...!

 

Vel. Tenk på alle de du støtter gjennom denne ordenen. En person som står meg nær har vært så lang nede som man kan og lever på trygd. Livet han har enderlig startet ogkommet på skinner. Trygden har hjulpet endel for og komme på rett kjør igjen......

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person som står meg nær har vært så lang nede som man kan og lever på trygd...
No offense,men hvis du får trygd er du ikke så langt nede som du kommer. Skli utenom sosialnettet,DA er du helt på bunn.

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går sveiste jeg med briller i bare noen få min, men klarte jaggumeg å bli solbrent i trynet. Så det svir passe greit enda. I dag når jeg sveiste igjen så skulle jeg kappe matetråden i to ved å varme den opp på midten. Selvfølgelig satte elektroden seg fast, så jeg skulle holde den igjen. Da elektroden glapp av havnet den på tommelen min. Plutselig kjenner jeg strøm går gjennom den, og at huden mot pinnen begynner å smelte. Og jeg tenkte shit i helsikke, og river den av pinnen (alt skjedde i løpet av ekstremt kort tid). Alikevel klarte jeg rett og slett på et vis å sveise matetråden via tommelen min. Siden det luktet svidd hud, og jeg så klart og tydelig at tråden var blitt varmet opp akkurat der tommelen min var. :S

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil klage på folk som kjører på en annen bil på en parkering uten å si ifra! har nettopp fått bulka inn ene døra mi på den måten..

 

og for litt lokalkjente folk i trondheims-området:

vil klage på enkelte folk på nye motorveien til Orkanger, som ligger i 120 mellom tunellene men må bråbremse og senke farta ned til 75 når tunellen kommer. og i tillegg ny bråbrems før fotoboksen når fartsmåleren som er i tunellen viser at de holder 75 fra før (80 sone). PLAAAAGSOMT Å LIGGE BAK!!

 

Og en klage til volvo: dere lager bare dritbusser!! er mekaniker på bybussene i trondheim. fikk inn noen splitter nye volvoer for max to mnd siden. etter første dag måtte de inn igjen pga bl.a diesellekkasjer og dører som ikke gikk osv. + div feilmeldinger som kommer opp på displayet i bussen på bl.a motor og bremser.

 

sånn, god natt:)

2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår