Gå til innhold

Mitsubishi Colt 1.3 :P


axelh

Anbefalte innlegg

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann Axel! Skikkelig stilig prosjekt! Blir kult å se bilen når den er helt ferdig:D Kule farger på interiøret:D Tenkt å gjøre noe med lykter osv?

 

Takk skal du ha:D

 

Tror jeg venter litt med lykter...Så noen svarte, men de kostet 2500,- og syns det er litt mye for bare lykter...Får se med tiden. Neste prioritet er lakkering og kanskje tectyl behandling. Noe annet enn tectyl jeg kan bruke som jeg kan gjøre selv og som fungerer?

 

Hei, hvor mye ga du for bodykitet, med frakt osv?

 

Slapp ikke unna toll gebyrer så jeg havnet på rundt 7k:(

Men er fremdeles ikke gale i forhold til andre bodykit jeg har sett:)

 

Axel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha:D?

 

Slapp ikke unna toll gebyrer så jeg havnet på rundt 7k:(

Men er fremdeles ikke gale i forhold til andre bodykit jeg har sett:)

 

Axel

 

 

Var ikke så gale det da, Lang ventetid da? lyst på det bodykitet jeg også shjøø:P veldig mye modifisering for og få det til og passe da? eller var det veldig bra passform?

 

mvh broom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil du har, Regner med att bilen blir av ein farge gul? siden seter og ratt er blitt gult?

 

Tenker enten svart metallic eller noe i den duren...Kanskje med noen gule detaljer...Vet ikke om helakkering i gul blir for mye:P

 

Var ikke så gale det da, Lang ventetid da? lyst på det bodykitet jeg også shjøø:P veldig mye modifisering for og få det til og passe da? eller var det veldig bra passform?

 

mvh broom

 

Ventet sirka en uke så var det i Norge og så var det tollen som tok noen uker:S 3 uker til sammen kanskje...

 

Lite modifisering! Front og bakfanger passer perfekt:D Sideskjørt har jeg ikke montert enda, men der blir det sikkert litt mer arbeid med liming osv.

 

Axel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på felger nå og har funnet et par alternativer:)

 

Lakkere bilen svart metallic og fyre på disse gullfelgene:D

spec.jpg

 

Eller lakkere i en gul farge som matcher interiøret og sette på disse svarte felgene:D

gtr4.jpg

 

Noen som vet hvilket boltmønster jeg trenger? Det er 4 bolter, men vet ikke hva det andre betyr:P

 

Axel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår