Gå til innhold

Mitsubishi Colt 1.3 :P


axelh

Anbefalte innlegg

Da trenger jeg litt hjelp her...

 

Når jeg skulle ha av støtdemperene fikk jeg faen ikke opp boltene hverken framme eller bak:S Noen ideer om hva jeg kan gjøre? Må sikkert kjøpre nye bolter og så hvis noen vet hvor setter jeg pris på det!

 

Og fant også noen bakpotter på følgende side:

 

sportauspuff-direkt.de

 

Er det noe som vil forbedre lyden? Vil ha skikkelig grom lyd noe ala dette:

 

YouTube - mitsubishi colt cjo

 

Takk på forhånd!

 

Axel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da trenger jeg litt hjelp her...

 

Når jeg skulle ha av støtdemperene fikk jeg faen ikke opp boltene hverken framme eller bak:S Noen ideer om hva jeg kan gjøre? Må sikkert kjøpre nye bolter og så hvis noen vet hvor setter jeg pris på det!

 

Trenger ikke å kjøpe nye bolter. Det du derimot kan kjøpe deg er en latmannsarm - det hjelper mye når det gjelder å få opp bolter som sitter godt.

Du kan jo også lage deg en, her er min laget for samme formål:

 

latmannsarm.jpg

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å kjøpe nye bolter. Det du derimot kan kjøpe deg er en latmannsarm - det hjelper mye når det gjelder å få opp bolter som sitter godt.

Du kan jo også lage deg en, her er min laget for samme formål:

 

latmannsarm.jpg

 

 

Eirik

 

Problemet er at boltene er begynt å bli rundet:S

 

Axel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten toppfestene du snakker om? De nede er vel ganske så store og vanskelige å få runde.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå er bilen hos Thorsen ATV senter i bergen og de har funnet en del rust som må sveises da... de begynner med sandblåsing og så får jeg en takst på sveising fra et verksted ved siden av da de ikke gjør det. han sa det ikke ville bli så billig siden det er merkeverksted så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det:S

 

Axel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er bilen hos Thorsen ATV senter i bergen og de har funnet en del rust som må sveises da... de begynner med sandblåsing og så får jeg en takst på sveising fra et verksted ved siden av da de ikke gjør det. han sa det ikke ville bli så billig siden det er merkeverksted så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det:S

 

Axel

 

Oi.. Sveising på verksted høres veldig dyrt ut.. Tror jeg heller ville fått noen private til å gjøre det hvis jeg hadde vært deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår