Gå til innhold

Mitsubishi Colt 1.3 :P


axelh

Anbefalte innlegg

da va bodykitet dit i drammen ;) ei ukers levringstid fra tyskland e ikke værst det :) legg no ut bilda så fort som mulig :D

like artig å prate med tyske lastebil sjåføra hver gang:P

 

Hehe:P Synd at jeg ikke slipper unna momsen:( De vil ikke levere før den er betalt så det må jeg gjøre så fort som mulig.

 

Bra jobb da,du lærer mye av å skru sjøl på bil da.og synes det ratte hva litt stili og trur det bir og passe godt inn siden du har fått trekt om interiøert ditt til svart og gult, men lurer litt på kordan lakk planer du har for bilen da? rein gul eller svart? eller er dte noe planer om 2delt lakkering av biln da,bir sikkert bra når du får på stylinga da

 

Takker;) Blir lakkering, men vet ikke hvilken farge eller noe. Kanskje noe svart metallic eller noe. Vet ikke om gul blir for skrikende eller bare drit fett:P Kanskje todelt med gul og svart hadde vært noe:)

 

Axel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

UPDATE

 

Fikk mekaniske vindusheiser i posten i dag og monterte med en gang:D Gikk utrolig lett faktisk:) Motoren på høyre side var ødelagt så eg byttet til mekanisk på begge sider isteden. Hater elektrisk som alltid blir ødelagt.

 

DSC00378.jpg

DSC00377.jpg

DSC00376.jpg

 

Bodykitet skulle vært her i dag, men må betale moms før de vil levere:(

 

Axel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

sideskjørt: skru der skvettlappen var og lim med tec7 langs siden av bilen ogteip de godt fast sålime setter seg rett ;) ;) funka fint på gammel bilen det...men skal skru på nybilen... skrua i hjulbuen fremme og bak..

 

der bak er det sikkert noe greier til eventuelt slepekrok... vis du tenkte på den øverstedingsen... hadde slepe krok på gammelbilen..den måtte av får å få på bakfangeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sideskjørt: skru der skvettlappen var og lim med tec7 langs siden av bilen ogteip de godt fast sålime setter seg rett ;) ;) funka fint på gammel bilen det...men skal skru på nybilen... skrua i hjulbuen fremme og bak..

 

der bak er det sikkert noe greier til eventuelt slepekrok... vis du tenkte på den øverstedingsen... hadde slepe krok på gammelbilen..den måtte av får å få på bakfangeren

 

Takk for tipsene! Hvordan fikk du av slepekroken?

 

Axel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyderlig førstebil du har der alex ;) keep it up =) ser ut som det blir bra dette ;)

 

Jeg er iallefall ikke helt sikker om du kan fjerne den slepekroken for det er egentlig påbudt å ha den vis du får stopp på bilen eller om du kjører utenfor en kant å må drars opp igjen. Er jo kanskje kjipt at det er den lille slepekroken skal stå i veien for bakfangeren du har kjøpt :( men man finner alltid en løsning sånn at det skal gå ;)

 

Mvh Chruickshank:ex_machin

Audi A4 1.6 - 1995.

Audi A4 1,8TSQ - 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyderlig førstebil du har der alex ;) keep it up =) ser ut som det blir bra dette ;)

 

Jeg er iallefall ikke helt sikker om du kan fjerne den slepekroken for det er egentlig påbudt å ha den vis du får stopp på bilen eller om du kjører utenfor en kant å må drars opp igjen. Er jo kanskje kjipt at det er den lille slepekroken skal stå i veien for bakfangeren du har kjøpt :( men man finner alltid en løsning sånn at det skal gå ;)

 

Mvh Chruickshank:ex_machin

 

Takker:D

 

Tror jeg ender med å kutte den, men får se:)

 

Heter Axel forresten:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ;) jeg skrev feil vettu ;) Er like gammel som deg og har kjøpt min første bil jeg også :D En Audi A4 96 modell, skal hente den i helga så kommer nok til å legge ut en prosjekt tråd :D hehe ;) lykke til videre :D

 

men hvor er det den slepekroken sitter sånn sirka?

 

Lykke til du også:D Er sykt digg å bare prøve og lære. Mitt mål er å gjøre alt selv, utenom lakk og tectyl og sånn...

 

Slepekroken sitter nede til venstre på bakfangeren, men den gjør vel ikke det på alle biler...

 

Axel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår