CraiZ Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Det er godt å høre! :D Har et lite problem jeg også når jeg skal sette på bakfangeren er at jeg har henger feste men skal nok fikse det sånn at di passer :D Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axelh Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Det er godt å høre! :D Har et lite problem jeg også når jeg skal sette på bakfangeren er at jeg har henger feste men skal nok fikse det sånn at di passer :D Hehe:P Hengerfeste er kanskje litt større utfordring:P Men du finner nok ut av det:) Axel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CraiZ Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Hehe:P Hengerfeste er kanskje litt større utfordring:P Men du finner nok ut av det:) Axel Jaja fant en løsning og det var at det var avtagbar :D hehe.. oppdatering snart? :D vil følge med videre :D Siter Audi A4 1.6 - 1995. Audi A4 1,8TSQ - 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axelh Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Jaja fant en løsning og det var at det var avtagbar :D hehe.. oppdatering snart? :D vil følge med videre :D Høres bra ut:D hehe:P Update snart ja:) Patience :cheers: Axel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Heisann Axel! Skikkelig stilig prosjekt! Blir kult å se bilen når den er helt ferdig:D Kule farger på interiøret:D Tenkt å gjøre noe med lykter osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
broombrom Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Hei, hvor mye ga du for bodykitet, med frakt osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axelh Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Heisann Axel! Skikkelig stilig prosjekt! Blir kult å se bilen når den er helt ferdig:D Kule farger på interiøret:D Tenkt å gjøre noe med lykter osv? Takk skal du ha:D Tror jeg venter litt med lykter...Så noen svarte, men de kostet 2500,- og syns det er litt mye for bare lykter...Får se med tiden. Neste prioritet er lakkering og kanskje tectyl behandling. Noe annet enn tectyl jeg kan bruke som jeg kan gjøre selv og som fungerer? Hei, hvor mye ga du for bodykitet, med frakt osv? Slapp ikke unna toll gebyrer så jeg havnet på rundt 7k:( Men er fremdeles ikke gale i forhold til andre bodykit jeg har sett:) Axel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Flott bil du har, Regner med att bilen blir av ein farge gul? siden seter og ratt er blitt gult? Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
broombrom Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Takk skal du ha:D? Slapp ikke unna toll gebyrer så jeg havnet på rundt 7k:( Men er fremdeles ikke gale i forhold til andre bodykit jeg har sett:) Axel Var ikke så gale det da, Lang ventetid da? lyst på det bodykitet jeg også shjøø:P veldig mye modifisering for og få det til og passe da? eller var det veldig bra passform? mvh broom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axelh Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Flott bil du har, Regner med att bilen blir av ein farge gul? siden seter og ratt er blitt gult? Tenker enten svart metallic eller noe i den duren...Kanskje med noen gule detaljer...Vet ikke om helakkering i gul blir for mye:P Var ikke så gale det da, Lang ventetid da? lyst på det bodykitet jeg også shjøø:P veldig mye modifisering for og få det til og passe da? eller var det veldig bra passform? mvh broom Ventet sirka en uke så var det i Norge og så var det tollen som tok noen uker:S 3 uker til sammen kanskje... Lite modifisering! Front og bakfanger passer perfekt:D Sideskjørt har jeg ikke montert enda, men der blir det sikkert litt mer arbeid med liming osv. Axel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
broombrom Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Lite modifisering! Front og bakfanger passer perfekt:D Sideskjørt har jeg ikke montert enda, men der blir det sikkert litt mer arbeid med liming osv. Axel Tok det så lang tid får og få betalt,eller var det tolla som brukte så lang tid????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axelh Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Tok det så lang tid får og få betalt,eller var det tolla som brukte så lang tid????? Det var nok tollen:P Axel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axelh Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Har sett litt på felger nå og har funnet et par alternativer:) Lakkere bilen svart metallic og fyre på disse gullfelgene:D Eller lakkere i en gul farge som matcher interiøret og sette på disse svarte felgene:D Noen som vet hvilket boltmønster jeg trenger? Det er 4 bolter, men vet ikke hva det andre betyr:P Axel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Boltsirkel 4X100 Innpress 35 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 De setene ble jo råbra for f*! :D Men jeg tror kansje at jeg ville revurdert å kappe av den slepekødden, og heller prøve å mekke en luke i støtfangeren? Men, visstnok litt seint nå da ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg