Gå til innhold

Stygge lykter - dårlig lysutbytte!

Ranger emnet


LasseTheDude

Anbefalte innlegg

Får du ikke fylt utbytte fra xenonkit`et? :D

Se her lasse: http://paintcare-n-detailing.com/diamondite.html

 

http://www.autogeek.net - Kjøp derfra.

 

 

Det er ikke et xenonkit. :P Orginal bixenon fra hella! ;)

 

Men er du HELT sikker på at det ikke fucker opp lyktene mere med det du viste meg?

 

Ringte en "bilpleiespesialist" og han mente at det eneste som var vist var å kjøpe nye lykter. Da blir jeg jævlig i tvil etter jeg har bestilt det clear plastic greine. Sikker på at det ikke blir noe kødd? Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke et xenonkit. :P Orginal bixenon fra hella! ;)

 

Men er du HELT sikker på at det ikke fucker opp lyktene mere med det du viste meg?

 

Ringte en "bilpleiespesialist" og han mente at det eneste som var vist var å kjøpe nye lykter. Da blir jeg jævlig i tvil etter jeg har bestilt det clear plastic greine. Sikker på at det ikke blir noe kødd? Hehe.

 

Tror han tar feil jeg.. Og _hvis_ han har rett, så har du hvertfall prøvd en billigere løsning, og hvis du ødelegger alt så har det jo ikke noe å si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltids de eller har så grusomt peil, kanskje var en ny en :) hehe. Jeg snakka med en som liksom skulle ha peil på mg produkter på bileXtra, titta litt på watermagnet så sa han "nei ikke noe vitsi det, funker like fint med vanelig håndkle" o_O.. da gikk jeg..

 

Ja, det er kjempegøy å gå på bilpleieforretninger, bensinstasjoner osv og spille n00b. De lirer av seg så utrolig mye feilinformasjon. Husker jeg spurte om jeg kunne polere hele bilen min med chrome polish. Fikk et nølende svar om at man fikk chromefinish på bilen da. :P

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse: Har søkt og sett litt på tuben på filmer der de polerer lykter med slike lyktesett.. Alle får bra resultat, så uten egen erfaring så ser jeg ikke noe negativt i å anbefale deg dette settet om ikke annet du har prøvd fungerte.

Har selv tenkt på å kjøpe dette settet. Viktig å holde lyktene blanke og ikke minst klare. :)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har i 20år polert lampene på mine biler, da frtrinsvis de lampene med plastglass. 50biler teller stallen til nå så ja noen har fått ploert glassene. -Har enkelt brukt rubbing av mild type og polert med "feit" polish i etter kant..dette har blitt gjort med poleringsmaskin av typen som ser ut som "vinkelsliper" men pass bare på å ikke kjøre det tørt ;) siste som fikk denne behandlingen var min Peugeot 306GTI-6 som har lignende klarglass lampene som din bil.

Leder

peugeot-sport-club.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår