Gå til innhold

BS Bildeler

Ranger emnet


Ole-H

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 265
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kjøpte lyker av bs bildeler. måtte sende minst 10 mailer for og få bytta disse pga dårlig kvalitet. fikk til slutt tilbud om å få tilbake pengene. jeg har nå ventet over 2 måneder på å få pengene. ingen av dem vet hvorfor jeg ikke har fått pengene enda. dem svarer ikke på telefonen. om du ringer dem kommer du rett til et sentralbord som har ingenting med bs å gjøre. dem har lovt å ringe meg opp igjen samme dag minst 4 ganger og det har ikke skjedd.

For og si det sånn så ha bsbildeler kanskje gode priser.. men ELENDIG kundeservice. blir forbannet

Noen som vet om det er noe regler på dette? når jeg sitter uten varen og uten pengene? hva skal man gjøre?

Audi A4 95 1,8

x Honda Civic 93 1,5 Vtec

x Ford Orion 87 1,6

x Mitsubishi Eclipse 97

x VW Passat 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bestil meg noen silikonslanger derrifra. hadde ett mål de ikke hadde på lager også i ÅR gjore jeg den samma feilen som i fjord.. eller 2007... alt etter som du ser det..

 

Bestilte FØR jul... men i år var jeg værtfall litt tidligere ute og regnet med rask lev. 21-11-08 bestilte jeg varen, ventet og ventet, men den 22-12-08 sende jeg en mail og lurte på hvor den hvar. da fikk jeg til svar at de flyttet og da kommer ikke denne før på nyåret.. greit nå er vi 2 uker ut i Januar, fremdeles ingen pakke, så i dag sende jeg enda en mail, får vi de hvor lang tid denne pakken tar da.. og om i det hele tatt om jeg får rett... kan bli morro.... og 4 ukers leveringstid har nå blitt til noen fler. tiktig nokk står det +/- bak, men herre da! snart er det 2 måner siden!

 

skal ikke forundre meg om de ikke har bestilt den fra fabrikant heller, så jeg får nye 4 uker... da betaler jeg ikke hele summen! det er helt klart!

Mercedes Benz E280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bestillte noe styling og div ting til motoren til en bmw jeg hadde før og det tok nesten 23 uker før jeg fikk varene jeg hadde bestllt. Styling kitet var skadet, det var ujevnheter i det og mye feil med det. og to av slangene jeg hadde bestillt var det hull i. (nesten en cm lange)

så jeg tok med varene til bs og forlangte pengene på bordet eller at de skulle skaffe nye HELE varer før uka var over. Da fikk jeg tlf fra de på Torsdagen og da sa de at de ikke fikk tak i nye varer til meg. Da sa jeg at jeg kom neste dag og skulle ha pengene for varene tilbake. Og det fikk jeg.

 

Så jeg er IKKE fornøyd med BS!!

low and slow, is how it goes

low and slow, plowing snow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har handlet egentlig mye til BS, og har egentlig vært fornøyd. men når dette skjer 2 år på rad i relatift samma tia fatter jeg ikke hva de driver med der nede, JO kjempe bra at de faktisk uttalte seg om saken ovenfor oss på forumet! fikk mye klarhet i ting som hadde skjedd virket det som, MEN! så virker det som om de ikke lærer av feilene som blir gjort! For år etter år blir de gjort på nytt og på nytt. de kan heller bli litt dyrere og få litt BEDRE kvalitet på det de driver med.

 

Håper bare jeg kan få varene om ikke så alt forlenge, synes at jeg har ventet lenge nå, har egentlig vært bedre å bestilt rett fra fabrikk, sikkert fått de billigere, og fortere da.

 

Devil: Hvordan i huleste klarte du å vente så lenge???

Mercedes Benz E280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm..

har aldri hatt problemer med bsbildeler.

bor riktignok et kvarters kjøretur unna, så jeg slipper å stresse med frakt.

 

kjenner ikke til noen som har hatt problemer med firmaet heller.

jeg har ingen betenkligheter med å handle der igjen.

 

Om du lesergjennom tråden så vil du se at det er flere.. synd men sant, for prisene liker jeg, spess synd at de enda ikke har svart på epost eller tlf... jeg vil bare vite når varene mine kommer, og når de ikke en gang kan finne de etter flytte kaoset er det nesten for latterlig.....

Mercedes Benz E280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på kunder som bestiller varer for NOK 110.

Litt moms, frakt og litt til. Så havner man på 500. Og kunden blir forbannet? Og begynner å spre dritt og hyle ut om hvor dårlig leverandøren er?

I mange tilfeller får ikke leverandøren en sjanse til å rette opp engang.

 

Nei BS, dere må være flinkere til å dokumentere, vask bort disse som skal ha alt "gratis".

 

-Betingelser

-Klausuler

 

I mange tilfeller selger dere varene altfor billig.

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bare ta en telefon til forbrukerkontoret for råd å hjelp? Har ikke BS et lager/kontor i Sandefjord eller Larvik? For de som ikke bor alt for langt unna, kan de bare ta med varen dit sammen med kvittering, og kreve ny vare eller pengene tilbake. Er kanksje ikke så rart det er mye unge folk der... han som starta BS er ca 22 år gammel...

- 1989 BMW 520

- 1986 Audi 100 2.3

- 1982 Datzun Bluebird 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og dama fikk ett gavekort (600 kr) på bs til julegave i 2006. så utpå ny året 2007 så tenkt vi på og bruke d gave kortet. bestilte oss litt forskjellige små ting. slik at d ble det beløpet som gavekortet var. alt gikk sin gang til da vi fikk pakken i posten og at vi måtte betale fult beløp på pakken. etter masse mailer frem og tilbake, så kom de frem til at det fantest ikke noe gave kort. vi hadde da hørt me de på forhånd ang vi skulle gjør dette med bestillingen. da fikk vi vite at alt var rett og at vi kunne bare bestille. så nå sitter vi her da. uten noen av tingene og 1600 kr i inkasso fra de. fin julegave det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uansett om man bestiller varer for 100 kr. eller 10.000 så skal de yte like god service. men jeg fikk da mail i dag, der de beklaget vente tiden og at de ikke hadde fått varene levert fra produsent.

 

jeg har bestilt varer for rundt en 5-600 kroner, husker ikke summen helt, men summen er uvesentlig. ønsker ikke å kontakte verken ditt eller datt for det ligger som oppkrav. men hadde jeg allerede betalt for varene så må jeg nokk si at jeg hadde kontaktet noe..

 

Men bra de svarte på mailen min nå da... men synes det er rart at ett så stort firma som samco ikke har greid å produsert de slangene jeg har bestilt i Nov.

Mercedes Benz E280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår