Gå til innhold

Detailers Club Norway (Forumet er nå åpnet)

Ranger emnet


Dennis87

Anbefalte innlegg

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har akkurat sittet her å lest igjennom hele threaden, dere har virkelig begynt noe som kan ta av. jeg ønsker dere masse lykke med dette prosjekte, MEN, det er mer.

 

Jeg er grunder og halvparten av et nytt firma som dere kanskje har hørt om; Dodo Juice.

 

ja, du leste rikitg, en nordmann og en brite har startet et firma som lager bilpleie produkter. opp til nå er det bil voks og PWC men vi jobber på en hel rad med produkter til.

 

etter å ha lest denne tråden har jeg lyst til å gi forlag til styret, når dere har kommet opp og har ting på plass, ta kontakt med meg angående produkter til butikken deres og kanskje til og med litt sponsor knask.

 

jeg har forruten registrert dodojuice.no og er i ferd med å oversette sidene mine og registrert et NUF. det er definitivt noe her jeg kunne tenke meg å være en del av og hjelpe dere hvor jeg kan.

 

points...

+ det er veldig bra dere starter nå, da har dere god tid til å få alt på plass før sommeren, dere burte se på en vår start i lag med at folk tar ut bilene sine til litt skikkelig vask.

 

+ dessuten ville jeg arrangere et open garage til starten. hvis dere får alt på plass i tide er det en enkel sak å sende ut pressemelding til pressen for å få igang litt media. jeg har noen ideer her til god media (ta kontakt om interessert)

 

+ uansett, i begynner fasen burde alt være gratis og dessuten blir det en tung start om dere vil ha betalene medlemmer med en gang. det er ikke noe penger å tjene på dette prosjektet i minst det første året utenom avtaler med fabrikanter (som meg, hehe)

 

håper jeg har kastet litt mer ild på bålet, ellers er det masse mer hvor det kom fra.

Visit our Mauritian home @ dodojuice.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår