Gå til innhold

Detailers Club Norway (Forumet er nå åpnet)

Ranger emnet


Dennis87

Anbefalte innlegg

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men for å slenge inne en mening, så ville jeg hatt siden/forum gratis ala bilforumet/autogeek, da blir det nok noe mere trafikk på siden, samt at det er fort litt mer interesant for eventuelle sponsorer/annonsører..

 

Hadde Autogeek el bilforumet kostet penger tror jeg det hadde vært noe mindre folk her, og da sef ikke så mye hjelp å få eller...bare min tanke da..Medlemmer bygger forumer, uten tilsig blir det fort litt dødt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fett ut Dennis, du er sjef på nett sider ser jeg....

 

Pent og ryddig samt ser proft ut, mykket bra...men hadde nesten regnet med bilde av cellican der da..he he

 

Veldig bra, men den vaske annvisningen der så står det "accusam et justo duo" det skal vel være "losj duo forbetan accusan"????

 

he he

 

hehe...:P stemmer det, snek seg inn en skrivefeil der ja.

Er bare latinsk? teste tekst.

 

Nå er siden bygget på et ferdig themeplate fra joomlart så har ikke gjort alt.

Siden er basert på Joomla som er en Open source CMS (Content management System)

Så har ikke sitti og kodet siden fra grunnen, så nerd er jeg ikke:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å slenge inne en mening, så ville jeg hatt siden/forum gratis ala bilforumet/autogeek, da blir det nok noe mere trafikk på siden, samt at det er fort litt mer interesant for eventuelle sponsorer/annonsører..

 

Hadde Autogeek el bilforumet kostet penger tror jeg det hadde vært noe mindre folk her, og da sef ikke så mye hjelp å få eller...bare min tanke da..Medlemmer bygger forumer, uten tilsig blir det fort litt dødt..

 

Er enig i deg der, og når det i tilegg er et ganske lite "marked" for hos bilpleie geeks også:P

 

Men mulighet for eks VIP medlemmer som er betalende medlemmer som har ekstra fordeler over vanlige medlemmer trur jeg vil bli bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å slenge inne en mening, så ville jeg hatt siden/forum gratis ala bilforumet/autogeek, da blir det nok noe mere trafikk på siden, samt at det er fort litt mer interesant for eventuelle sponsorer/annonsører..

 

Hadde Autogeek el bilforumet kostet penger tror jeg det hadde vært noe mindre folk her, og da sef ikke så mye hjelp å få eller...bare min tanke da..Medlemmer bygger forumer, uten tilsig blir det fort litt dødt..

 

Det er klart at forumet må være gratis, men et medlemskap som gir deg andre fordeler, rabatter, treff etc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forum og nettside blir gratis ja. hvis det blir noe som koster penger blir det medlemskap i klubben.

 

Satt og tenkte litt på hvor man kan få rabatter så kom jeg på en god ide (hvis mulig da:P)

Rabatt på forsiking er vell kanskje mulig å forhandle fram? da de fleste bilpleie geeks kjører mer forsiktig enn mange andre for å ikke få steinsprut skader osv:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår