Gå til innhold

Detailers Club Norway (Forumet er nå åpnet)

Ranger emnet


Dennis87

Anbefalte innlegg

Hei Dodo.

 

Nå er ikke hensikten med denne klubben/foretaket å bli rik, noe jeg forstår du kanskje er ute etter. Vi skal ikke framstå som en butikk, som vil tjene penger. I utgangspunktet er vi en klubb som skal virke som et samlingspunkt for bilpleieinteresserte i Norge. Vi har under ingen omstendigheter tenkt på å tjene oss rike på dette.

 

Når vi nevner medlemskontigent er ikke dette for at vi i styret skal få handle inn produkter, men rett og slett fordi det koster å drive en slik klubb. De pengene som evt. er til overs vil komme medlemmene til gode. Håper ikke du har oppfattet det slik i denne tråden at vi er en gjeng med smågutter som skal prøve å tjene noen kroner slik at vi får handlet siste skrik fra AG.

 

Hva angår dine forslag, så vil vi selvfølgelig se på dette når den tid kommer. Det høres spennende ut det du har begynt på, og det blir kjekt å følge med på hvordan det går med deg og din kjære brite. Det gjenstår mye arbeid for oss, og sikkert deg også, før slike ting kan vurderes. Vi ber alle som leser tråden og venter på at noe skal skje være tålmodige.

 

Vi kan ikke oppdatere hver eneste dag med hver lille ting som skjer, men når milepæler blir reist, så vil jeg selvfølgelig informere om dette. Hvis folk har konkrete spørsmål/idèer til meg, så kan jeg nås på

 

colli@volvo-power.net

 

Sov godt alle sammen! :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

helt enig, det var ikke sånn at jeg trodde dere var ute etter penger, beklager om dette stod frem i hva jeg skrev. jeg ville egentlig bare ønske dere til lykke, det er en kjempe ide som kan virkelig bli populær.

 

var bare en support melding til dere som jobber med noen forslag fra meg.

Visit our Mauritian home @ dodojuice.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en annen side er nok ikke Annonse kroner å forakte vil jeg tro, bare det kan holde driften på forumet opp og vel så det..men det skal dere få løse dere som har med den siden å gjøre;)

 

Gleder meg uansett til forumet er i gang, desverre lånte jeg bort transformatoren min til Dennis over helga så han har polert bil vil jeg tro, og ikke jobbe på siden...he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt idèmyldring ang. treff og slikt, men det blir for tidlig å si noe konkret om dette enda. :)

 

truhaa: Annonsører og andre inntekter er selvfølgelig ikke å forakte som du selv skriver, men det er litt tidlig å avtale slikt før siden vår er kommet opp. :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering: Jeg har veldig mye å gjøre fortiden men er noe framgang fordet;)

 

Kan si at jeg har forkastet designet som jeg viste tidligere her i tråden til fordel for et helt nytt et. Synes delv det er mye bedre og ser mye mer proft ut.

Dere skal få se det etterhvert;)

 

Domene er også registrert:) detailersclub.no ble det.

 

regner med å få forum på nett om ca 2 uker. hvis det ikke oppstår noen store problemer da:P

 

theDodo:

Det høres veldig interessant ut det du sier;) du får registrere deg på siden når den kommer opp så får vi tatt en prat:)

 

Forumet og siden blir foresten gratis å bruke for alle hvis det er noen som er i tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg selv ganske så fornøyd med designet på forum og nettside.

Har gått helt bort i fra det designet som var å byttet ut med et svart et. håper dere liker det:)

Joomla er oppdatert til versjon 1.5 som inneholder en god del mer funskjoner.

Forumet blir Invision Power Board 2.3.3

 

nettside.jpg

 

forum-1.jpg

 

 

Bare å sjekke innom siden til uka så kommer nok forumet opp om ikke så lenge.

http://www.detailersclub.no

 

Obs Nettsiden og forum samt design er ikke helt ferdig enda:) blir noen små forbedringer.

 

Det jeg trenger nå er forlsag på hvordan dere vil ha satt opp forumet, hvordan det skal være indelt, feks Eksteriør, Interiør osv. eller noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So nice! Hvordan det skal være oppdelt synes jeg vi skal se litt på hvordan andre sider har det. Er jo ikke bra at det blir spredd for mye, og ikke at all aktiviteten blir på et sted, men en med guides, maskinpolering, produktdiskusjoner, off-topic, introduksjons del, også en show 'n shine, og en lukket for betalende medlemmer.. og en for styret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke værst. Når det kommer til oppdeling, bør vi ivertfall passe på å ikke ha for mange kategorier i begynnelsen. Mange forum blir tar aldri helt av fordi det er alt for mange fora å gå inn på, med kun et par tråder i hvert fora.

 

Off-topic må vi ha. Bør ha en for maskin, og en for håndjukking. Kanskje en for worklogs (detailing, ikke ombygging).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår