Gå til innhold

Detailers Club Norway (Forumet er nå åpnet)

Ranger emnet


Dennis87

Anbefalte innlegg

Hei

 

Ser det er stor interesse for å dra igang en bilpleie klubb blant medlemmene her.

Så da tenkte jeg at jeg skal ta på meg ansvarer for å få startet en slik klubb, men trenger flere folk for å få dette i gang, så er det flere her som brenner for dette er det bare å bli med på å starte denne klubben.

 

Planer hittilt.

Webside: basert på Open source CMS Systemet Joomla

Forum: Har veldig god erfaring med Invision Power Board, eventuelt gratis alternativer som PhpBB er også en mulighet.

 

Det jeg ser for meg på siden av funskjoner er:

-Diskujsonforum

-Mulighet for å laste opp egne artikler og bilpleie guider for medlemmer

-bildegalleri

-kalender for å avtale klubb treff

+++

 

En nettbutikk er også en mulighet hvis noen vil ta på seg ansvaret for dette.

 

Så kom igjen folkens litt deling av ideer på hvordan dere vil ha det, så får vi igang dette i løpet av vinteren for fult uten probemer;)

Klubben skal ha en proff nettside, ikke noe halv ferdig jalla mekk så det vil ta litt tid.

 

Trenger også forslag til navn på klubben, og hva klubbens nettadresse skal bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mange har tenkt tanken.

 

Domenenavnet detailersclubnorway.com er nå registrert

Domenenavnet detailersofnorway.com er nå registrert

Domenenavnet detailingclubofnorway.com er nå registrert

 

Tenkt på detta lenge, men aldri kommet så langt.

 

Håvard

 

Er nok mange som tenker tanken ja, men er det å få det igang der de fleste stopper hehe...

har også tenkt på dette lenge, men har bare vært en tanke fram til nå:P

 

Nå er det ikke sikkert at noen har registrert de domene, står bare at de er parkert hos en domene levrandør som kan ha kjøpt dem for å selge videre.

men skal uansett ikke ha noe .com Domene, blir .no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ser for meg på siden av funskjoner er:

-Diskujsonforum

-Mulighet for å laste opp egne artikler og bilpleie guider for medlemmer

-bilegalleri

-kalender for å avtale klubb treff

+++

 

Høres godt ut. Med dine nettside egenskaper, så er du nok riktig person for å lage denne. Om du vil ha tilsendt nogen biler som er pene i lakken så skal vi nok ordne det. Hadde vært kult med en klubb logoen liggen oppå flere/mange bilder av bilen og produkter, om du skjønner tanken.

 

Kan dele forumet opp i mer som autogeek har gjort. Ryddig og pent. ellers så kan man jo ha kjøp og salg. Sikkert mange som har en shampoo til overs de vil selge. (henv. ikke til meg selv :D)

 

Ellers, kanon at noen tørr ta det første steget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår