AJ82 Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Hm, kanskje du har en liten jobb på min til våren da;) Bilen er egentlig veldig strøken, men kan vel alltids bli bedre, hehe... A.J. Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Herlig jobb du har gjort her! :) Har også forferdelig lyst til å lære meg dette med ripefjerning. Men tror jeg skal starte med DA maskin i første omgang, så får jeg satt seg litt mer inn i det. Jeg legger merke til at du har stående et par flasker av MG Speed Detailer? Har sett disse flaskene på andre detailing tråder også.. Så jeg lurer på, hva bruker du dem til? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Da er bilen endelig ferdig :D(....) Skal ta bildet av alle produktene samt verktøyet jeg brukte, men det blir seinere idag/imorra. Håvard Hadde du giddet å skrive opp produktene du brukte? Er ikke nødvendig å ta bilde, så lenge vi får vite hva du har brukt :) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Samt rutepapir ifra Tork, 3lags blått(resirkulerbart). Hvor kjøpte du dette? Imponerende arbeid! Siter Rune - Best i luften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Hvor kjøpte du dette? Imponerende arbeid! Handler alt hos Norsk Prol i Lier/Drammen. Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Alltid greit å teste noe av de svakeste produktene først. Finne en liten testspot og gyve på. Det kan jo hende det blir mer enn greit nok og da erre jo dumt å gå på med for grove produkter. Klart måten man vasker på har betydning. Denne Audi`n jeg har shina nå har sett både snøkost/isskrape og børstevaskemaskin(gråter innvendig) :D Håvard Skjønner. Virker lurt det ja, ta det enkleste og billigste alternativet først. Men du, kan Scratch-X brukes på vaskeriper (swirls) på hele bilen eller er det mest for småriper? Audien skulle jo optimalt sett aldri stått i noe annet enn garasje på vinteren. Er jo en RS4, men.. :D Børster kan vel ikke være særlig gunstig, nei. Men hva med vinteren, selvvask på bensinstasjon er vel det beste, eller? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Du kan bruke ScratchX på hele bilen, men det er _mye_ jobb! Den er er seig å jobbe med.. Det beste om vinteren er å være i en vaskehall, sånn at du ikke er ute i kulda å vasker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Du kan bruke ScratchX på hele bilen, men det er _mye_ jobb! Den er er seig å jobbe med.. Det beste om vinteren er å være i en vaskehall, sånn at du ikke er ute i kulda å vasker.. Skjønner. Tror jeg handler inn Swirls Remover først og ser om det hjelper :) Ja, er lurt å ikke stå ute å vaske :D Tenkte på vaskehall ja, ikke utevask. Takk :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Forretningshemmelighet det med Speed Detailer eller? Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Forretningshemmelighet det med Speed Detailer eller? Hmm. Speed Detailer ? tenker du på de 2 rosa på det ene bildet ? Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Ja det var dem jeg tenkte på ja. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Ja det var dem jeg tenkte på ja. Det er Last Touch. bruker til å fjerne produktrester etter lakkrens og polish, samt fukte støv før jeg tørker av bilen. Brukes oxo som sklimiddel til claying her. Håvard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Ok, takker for svar :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Ok, takker for svar :) http://i139.photobucket.com/albums/q281/h0bie_2007/product_D15501.jpg denna her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kakkus Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Flere bilder Kanal som rett og slett har fått syra... Ja sånn ser mine kanaler ut også hehe.. Vurdert å lakke dem opp og evt legge på blank folie.. Hadde Meguiars lakkrens/shine hos prof. før sommeren, men er ikke helt fornøyd.. Resultatet ditt ble i alle fall sinnsykt bra! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg