Oshim Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Hei og godaften. Har nå oppstått ett lite problem, som jeg må få hjelp av dere til å få greie på. Motorn blir så og si "kvelt" da jeg passerer 3000 (+/-) rpm. Har sålangt byttet kondis, tenningskabler, fordeler lokk , plugger og prøvd og justere forgasser. Har tilogmed sjekket kontakter bak sikringsboksen etter tips av en lokal helt:pimp Men uansett så vil ikke den jævla bilen fungere over nevnt turtall.. og det er meget irriterende siden jeg kunne tenkt og tatt en siste tur før sesongen er over og bilen stues vekk. Er det noen som har noen tips? ..ellers blir det diesel ombygging iløpet av vintern.. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Bygg om til diesel,så får jeg sett hvordan du gjør det:) hehe Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Skiftet rotoren også? Turtallssperre i denne? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valleh Skrevet Oktober 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2007 Har du sjekket om den får nok bensin? Kan skje at det tetter seg i slangene hvis det er drit i tanken. Evt kan det være vakuum i tanken pga tett utlufting. Ellers er det alltid greit å kontrollere tenninga. Greit å begynne med ting som er gratis:) Går den helt fint opp til det gitte turtallet? Siter 90' Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Oktober 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 kan jo gå over tenninga en ekstra gang:) ..tanken er ren, ikke no greier i filteret. Bytta påfyllinga til tanken ifjor, kan se på det for ekstra sikkerhet. Den går helt normalt til nevnt turtall ja. Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg