Gå til innhold

Men i svarte "#¤%&

Ranger emnet


R33

Anbefalte innlegg

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så har Chevy350 vært innom en tur og luket vekk problemet med bankesensore. Det var en kontakt inni motorrommet som ikke var koblet til. Satte på kontakten og vips gikk motoren enda mer klokkerent enn før. Tok en tur rundt i nabolaget og kan med det første konstantere at det er en sylinder som ikke går. Den lugger og rister litt på gitte turtall og går alt for høyt på turtall, den ville ha 1100 og gav alt for feit blanding etter det jeg forstod.

 

Håper Chevy350 får skrevet litt mer om dette her;)

 

 

Ellers skal jeg til å bestille pluggkabler og coil nå;)

Rule 34!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det som er det geniale med hele denne seansen er jo at du sikkert har lært en hel masse nytt samtidig som du har fått bilen i orden og i tillegg fått igjen tro og inspirasjon på prosjektet.

 

Et visdomsord på veien er jo at hvis man ikke har feilet har man jo heller ikke lært noe!

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Så har Chevy350 vært innom en tur og luket vekk problemet med bankesensore. Det var en kontakt inni motorrommet som ikke var koblet til. Satte på kontakten og vips gikk motoren enda mer klokkerent enn før. Tok en tur rundt i nabolaget og kan med det første konstantere at det er en sylinder som ikke går. Den lugger og rister litt på gitte turtall og går alt for høyt på turtall, den ville ha 1100 og gav alt for feit blanding etter det jeg forstod.

 

Håper Chevy350 får skrevet litt mer om dette her;)

 

 

Ellers skal jeg til å bestille pluggkabler og coil nå;)

 

Hva har skjedd med deg, hvert stille lenge nå..............:zzzz:

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår