daho Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Fikk av delen fra kat. Røret har knekt.. Sånn går det når folk kald sveiser. Nå mangler jeg bare delen ut fra turbo. Ser trist ut.. Virker som jeg må ta av innsuget.. Er det bare meg eller ser det ut som veldig mye jobb? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 litt jobb ja tror jeg... Ta av innsug, det er slik jeg forestiller meg jobben. Men bedre det enn å være 2 meter i armane, og ha 6 etter albuen. ledd ;) Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Oktober 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2007 Tok bare av trottle huset så fikk jeg løs downpipen. Men har jo skrudd av en haug med drit da. Fuelrail, rør til intercooler osv. Henter ny pakning imorgen. Så må bare få laget nytt rør. Satt på 3.5bar trykkregulator så da slipper jeg å bytte den :) så da er den blå til salgs. Ligger i kjøp/salg. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 Tok bare av trottle huset så fikk jeg løs downpipen. Men har jo skrudd av en haug med drit da. Fuelrail, rør til intercooler osv. Henter ny pakning imorgen. Så må bare få laget nytt rør. Satt på 3.5bar trykkregulator så da slipper jeg å bytte den :) så da er den blå til salgs. Ligger i kjøp/salg. Byttet du chip samtidig også da? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Oktober 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2007 Beklager skrive måten. Mente at det var 3.5bar trykkregulator fra før av. Trodde det var 3bar. Men det var en 3.5 Chip må jeg vel ha snart. Fikser røret i kveld så håper den er kjørbar snart. Ganske kaldt å skru ute nå :P Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Da var alt helt igjen. Faen meg bare drit med den. Det lekker i manifoil også. Og hver gang man slipper gass så kommer det røyk fra turbo. Som lukter brent olje. Også er det sånn sak i hanskerommet til å justere turbotrykk. Men uansett hvem vei jeg skrur så lader det ikke mer enn 0,5 bar. Hvorfor? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Oktober 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Har en kam liggende. Vil jeg få mer effekt ut av motoren med den eller skal jeg selge den billig? Specs: Lift: 0.449" Duration: 270° at 0.1mm check, 112° lobe center. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Har en kam liggende. Vil jeg få mer effekt ut av motoren med den eller skal jeg selge den billig? Specs: Lift: 0.449" Duration: 270° at 0.1mm check, 112° lobe center. det lurer jeg på også!!! Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Ser der de selger kammer til G60. De symmetriske er 268 og 272. Så burde gå bra med den jeg har. Hehe. Hvor selger de billige løftere? Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 overalt, hehe. Vet ikke om biltema har disse. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Tenkte på forsterket versjon. SS tuning selger for 1200. Autotech har til 48$ men tror ikke de er forsterkede da. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Oktober 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Har en kam liggende. Vil jeg få mer effekt ut av motoren med den eller skal jeg selge den billig? Specs: Lift: 0.449" Duration: 270° at 0.1mm check, 112° lobe center. Med turbo vil nok den antagelig bli i vasseste laget. Ville nok heller da gått for en med mindre durasjon og mer løft Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2007 Autotech Sport 260° Hydro Camshaft This sport hydraulic lifter camshaft was originally developed for use in Volkswagen G60 engines. The unique demands of a forced-induction engine require a special cam design to fully optimize power gains. Shorter duration with less overlap are key features in getting the biggest charge possible into the combustion chamber. Too much overlap will result in "wasted" intake air, literally running through the motor without being used. This cam is also suitable for use in Mk3 2.0L cars, as it is does not usually require updating the valve springs, or remapping of the car's ECU to run well. This camshaft will provide gains of approximately 10 horsepower on a G60 engine. The Autotech 260° Hydro Cam is ground on an OEM chill hardened billet. SportTuned Valve Springs are not required for every application but are highly recommended for the best top-end performance. Fits all 1.8L and 2.0L liter engines with hydraulic lifters, including crossflow heads. Lifetime warranty. Asymmetric Lift: 0.421" Intake & 0.409" Exhaust Duration: 260°/256° on 111° lobe center. De anbefalte 260 til G60, får selge den jeg har da. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg