Chosen Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Jeg har tenkt og lakke dashbordet osv.. Da tenkte jeg at jeg skulle bruke svart lakk for plast... Det funker bra det ? Trenger ikke noen spesiell interiør lakk ? Og det samme gjelder for andre farger enn svart ? Feks jeg skal ha noen deler i sølv ... Fungerer fett det med vanlig lakk for plast ? :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Hvis jeg først skulle lakkert dashbordet, så ville jeg gått for fks. foliatec sin interiør lakk.. ! Sikkert dyrt da.. men så blir sikkkert resultatet litt bedre enn med Quick :rolleyes: Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Jeg regner med at du må pusse det ned og fikse og ordne litt før du kan lakke det... (Er ikke 100% sikker når det gjelder interiørlakk) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Bruk vanlig 2k Acryl lakk, og bland med f.eks Spies Hecker's Soft Face. Om du venter noen mnder, så skal du få se åssen det blir i min bil. Skal lakke mesteparten av plasten inni i bilens farge. Men jeg skal pusse, sprøytesparkle, pusse mer, sprøytesparkle.. og urk! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Er ikke noe særlig med vanlig lakk på plast. Jeg ville brukt Foliatech sin interiørlakk, har hørt at den skal være bra. Det er bedre å kjøpe ordentlig lakk enn at man bruke billig/vanlig lakk og så flasser det etter 4 uker.... Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 jeg lakkerte hele bilen min invendig med biltemas intr.lakk og det ble faktisk ganske bra.vasket kunn med tynner før lakk. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by kas jeg lakkerte hele bilen min invendig med biltemas intr.lakk og det ble faktisk ganske bra.vasket kunn med tynner før lakk. mvh få se noen bilder da??:D :D Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 fuuck da..du kan laKKE det med hva som helst bare husk og gjøre det rent først..(vask det med rød sprit et par ganger):D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 ett sort dashbord kan da ikke være så sykt dyrt uten instrumenter? lakk er ikke akuratt billig det heller! hørte på hoggærn her i området..de skulle ha 500 for ett golf3 dashbord uten instrumenter..golf 2 dashen kan ikke være så dyr da..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 2k Acryl lakk: Matt over, vask så med vann og zalo, så med silikonfjerner. Så har du på plast-primer, vanlig grunning osv... Do it right! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2003 Nå når du først har tatt ut dashbordet. Så kjøp deg et nytt. Ikke lakk det brune, det blir aldri like bra som et nytt som finnes orginalt. Men, hvorfor ikke prøve Corrado eller Golf 3 dash? Det piffer opp det kjedelige interiøret i en Golf 2. Selvsagt er det litt arbeid, men det er gjørt før. Do it! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf16v Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Sånn ble mitt.. Siter -84 Golf GTI 16v -98 Audi A4 -68 Vw Boble 1500 hapyhappy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by R|ppeR få se noen bilder da??:D :D gjorde dette i 93 så jeg har ikke noe bilder av det.skulle det være morsomt? Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Originally posted by Golf16v Sånn ble mitt.. det er helt sinnsykt rått veit jeg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by Golf16v Sånn ble mitt.. Er den delen hvor måleinstrumentene dine sitter fra en saab?? Det satt en sånn i min når jeg kjøpte den også ;) Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg