Gå til innhold

Anbefaling av Invendig pleieprodukter.

Ranger emnet


staljin

Anbefalte innlegg

Innvendig ville eg brukt en bøtte med Pittelitt grønnsåpe for å få det reint, gå over alt og vaske alt som kan vaskes..

 

Derretter hvis du har tilgang til trykkluft ville eg blåst alt tørt, for så og ta en pad og dusje denne inn i tech protect fra meguiars. Dette påfører du alle steder UNNTATT Rattet, gir spake, håndbrekk og dørhåndtak (pga det blir forbanna glatt!)

 

Eg pleier å dynke alt godt inn me tech protect (t-p), før eg lar det stå en god stund så det får trekke inn, det som vil trekke seg inn ;) Mens dette står og godgjør seg kan du eventuelt vaske ruter (noe eg HATER) Eller vaske tepper osv på gulv og seter i bilen?

 

Når du er ferdig me dette kan du tørke av det som er igjen av t-p me en micro fiber klut eller noe som ikje lo'er.

 

Når du har gjort dette er det på tide å igjen finne trykkluften og dusje først luftekanaler og trange steder me t-p for å blåse det tørt med trykkluft ;)

 

Når dette er gjort så ska du begynne å nærme deg ferdig og en ren bil innvendig ;) Hvis ikje tror eg du har feilet ett sted, eller at eg har skrevet feil her og noen faktisk følger slavisk det eg har skrevet :P

 

 

Mvh Daniel

Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

autogeek_1970_107864057

Meguiar’s NXT Generation Cockpit Shine.

 

Jeg støvsuget og tørket støv med en microfiber støvklut i bilen først. Så sprøytet jeg litt cockpit shine på en MG microfiberklut og gikk over alt av vinyl og plastikk i interiøret.

Nå skìner hele interiøret. Ble en liten glansfaktor av det. Ser glatt og nyvasket ut nå idag og. Snart 2 uker jeg tok den på.

 

Har noen et produkt til å bruke på setetrekket til å ambefale? Ønsker ikke å ta av setetrekket fra stolene, men ønsker å vaske det. Jeg har tøy(?) setetrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

autogeek_1970_107864057

Meguiar’s NXT Generation Cockpit Shine.

 

Jeg støvsuget og tørket støv med en microfiber støvklut i bilen først. Så sprøytet jeg litt cockpit shine på en MG microfiberklut og gikk over alt av vinyl og plastikk i interiøret.

Nå skìner hele interiøret. Ble en liten glansfaktor av det. Ser glatt og nyvasket ut nå idag og. Snart 2 uker jeg tok den på.

 

Har noen et produkt til å bruke på setetrekket til å ambefale? Ønsker ikke å ta av setetrekket fra stolene, men ønsker å vaske det. Jeg har tøy(?) setetrekk.

 

Har du hatt problemer med at støv fester seg bedre der du har brukt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ofte ett stort problem me sånne produkter. Men syntes ikje det er noe stort problem me meguiars sine produkter.. Tror ikje det er så mye silikon eller ka faen som er i de, som støvet fester seg i... Blir ikje noe mer støvete enn det blir hvis du bare vasker med vanlig vann føler eg ;)

Chevrolet Celebrity 2.8 V6 *wannabe chevy*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen et produkt til å bruke på setetrekket til å ambefale? Ønsker ikke å ta av setetrekket fra stolene, men ønsker å vaske det. Jeg har tøy(?) setetrekk.

 

Jeg synes carpet and interior cleaner er den beste, men den er sterk... jeg sprayer den på, skrubber med en passende børste, og tørker bort dritt og produktrester med fuktig MF.

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår