Gå til innhold

Biltema poleringsmaskin

Ranger emnet


e-tanbe

Anbefalte innlegg

Det står i papirkatalogen at den kommer i sept eller okt. eller hva det nå var, så tviler på om noen har så mye erfaring med den enda. Håper at noen legger ut erfaringer med den her om ikke alt for lenge, siden jeg er på jakt etter rotary.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk en ny Biltema katalog, nå er jeg himla i tvil for en nybegynner som meg. Skal jeg gå for en UDM/PC eller denne til biltema. Det eneste jeg er litt redd for er jo å ødelegge lakken, mens en UDM/Pc er jo bortimot idiot-sikker.

 

Ser jo klare pluss med å kjøpe fra Norge (Biltema) mot å bestille en fra USA, går det noe galt så må jo den sendes tilbake osv.

 

Frank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk en ny Biltema katalog, nå er jeg himla i tvil for en nybegynner som meg. Skal jeg gå for en UDM/PC eller denne til biltema. Det eneste jeg er litt redd for er jo å ødelegge lakken, mens en UDM/Pc er jo bortimot idiot-sikker.

 

Ser jo klare pluss med å kjøpe fra Norge (Biltema) mot å bestille en fra USA, går det noe galt så må jo den sendes tilbake osv.

 

Frank

 

Det skal endel til for å ødelegge lakken på flatene..men på kanter og sånn så kan det gå galt om du ikke er forsiktig. Lakken sitter dårligere på lakkerte plastdeler, så vær mere forsiktig der. Kjør pent og rolig over lakken til du er fornøyd. Rubber du så må du polere opp igjen med vanlig polish..enten for hånd eller med myk pute. Og pass deg for lister. Helsike å få av polishen hvis du kjører borti de med maskinen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får snart en helt ny bil så om det kanskje vil være aktuelt for med med 220v versjonen av UDM vil kanskje bli aktuelt ;)

 

Men kunne godt tenkt meg den maskinen til Biltema, men syntes det er litt skremmende å gå "amokk" på en helt ny bil og med noe jeg vet ikke er idiot-sikkert...litt kjedelig å brenne av lakken på en kant eller to. Jeg skulle vel nok ha klart meg, men jeg vil ha den ekstra "idiot-forsikringen" som ligger ui UDM/PC

 

Frank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår