stigare Skrevet Juni 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2008 Step1 +step2 meguiars. Så droppet jeg meguiars voksen (step3) og kjørte på med Chemical Guys 5050 voksen i stedet for bedre resultat ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Ble polert for enmåned siden med Meg. NXT Tech Wax og Autoglym Extra Gloss Protection, og i går vasket jeg den og brukte Meg. Quick Detailing Spray. Tatt med mobilkamera... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnhell Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Det som ble brukt: NXT såpe Grit guard Watermagnet Meguiars G220 Sonus: hvit og gul Menzerna SIP Pinnacle Souveran Paste Wax Meguiars Endurance High Gloss Haug med mikrofibere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Og jeg har bare kjørt på litt vanlig autoglym. .. er jo begrensa hvor bra 27år gammel lakk kan bli.. Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 er jo begrensa hvor bra 27år gammel lakk kan bli.. Overhodet ikke.. kan få gammel lakk til å bli som ny med de produktene vi har å velge i i dag! Vant selv 3.plass for "beste shine in show" på Gatebil, Rudskogen 2006, men en '86 Ford Cosworth med original lakk... uten bruk av poleringsmaskin!! Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Jeg går ut i fra at slike produkter koster ca 1/3 av hva jeg betalte for bilen, spørsmålet er hvor mye det lønner seg :p Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Jeg går ut i fra at slike produkter koster ca 1/3 av hva jeg betalte for bilen, spørsmålet er hvor mye det lønner seg :p Lønner seg jo ekstra mye når verdien på bilen dobles etter en skikkelig polering ;) Produktene jeg brukte til å rense og polere opp lakken på Cosworth'en kommer på ca 600,- på godkjemi.com, så det er ikke snakk om noe dyrt... Men klart, så skal du ha såpe, felgrens, avfetting, diverse børster, washmitt istedet for svamp, utvendig og innvendig vinylprodukter, stoffrens osv osv, så går fort lommeboka tom :P Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Spesielt når jeg begynte som lærling for en uke siden, med svimlende 51kr timen. Tror jeg drøyer det littegrann, men takk for tipsene. Bilen er faktisk ganske fin i lakken til å være så gammel :) Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DjKeh Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 I dag vasket jeg å la på Pinnacle Liquid Souveran Wax. Meget fornøyd me resultatet!!! Før Etter!! Hehe!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Helsike fra Golf 4 til Golf 5 kan du ta en runde på avensisen min også så den blir noen ar nyere??? Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet Juli 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2008 Sånn vil jeg også gjøre! Kanskje Pinnacle-voksen kan lage en W164 av W163'en min? Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Her ligger det i mapper.. http://home.no.net/hha88/HHA/Bilpleie/Ford_Fiesta_1.1L/ http://home.no.net/hha88/HHA/Bilpleie/Ford_Ka_1.3L_97/ http://home.no.net/hha88/HHA/Bilpleie/Ford_Mondeo_2.0L_TDCi_07/ Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 I dag vasket jeg å la på Pinnacle Liquid Souveran Wax. Meget fornøyd me resultatet!!! Før Etter!! Hehe!! likten bedere som den var før! :D :D onfiredevi Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morken Skrevet Juli 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2008 noen som vet hvor mye det koster sånn sirka for proffpolering? når lakken ser rimelig forferdelig ut fra før? :) Siter Åååå, det var seks HØØØYRE ja! Audi 90 Quattro 20v Prosjekt Volvo 240 GL Bilcross Hanomag Henschel F25 Russebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg