pirex Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Kan nok støve endel, men som sagt tidligere, menzerna er temperatur avhengig. Selv om det har funket fint for meg å bruke powergloss i sol. Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Hva med deg da Pirex? Har vært stille på deg denne helgen, så regnet med at du hadde polert biler hele helgen. Kommer det noen show & shines snart? :) Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pirex Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Dårlig dårlig! Ikke noe siden sist helg nå. Har vært syk hele uka og helga nå, feber og mageproblemer :( Siter Audi Allroad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 jaja, får legge ut noen bilder av den røde jeg da.. noen bilder av den før pollering: etter pollering :) Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Rødt er vakkert....hva benyttet du av produkter/maskin osv MrFord? Så ut som en bra forvandling der på den der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 bruker "vinkelsliper" med Chemismart (trur det er slik det skrives) med en rubbing som heter CutBack, og synklone maksin med vanlig pollish. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Dårlige bilder, men jeg lover at forskjellen i virkeligheten var rimelig stor. På grunn av temperatur og vær rakk jeg ikke noe mer enn å ta lakken og gå over plast litt, kom ikke så langt som til felgene.. :P Før: Etter: Meguiars #80, #82 og NXT Tech Wax.. #80 med roterende maskin, #82 først med roterende og deretter med DA, Tech Wax (selvfølgelig) for hånd.. Bilen bar godt preg av å ikke ha vært polert på mange, mange år, og det var masse småriper og tildels matt klarlakk enkelte steder.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Ble bra shine der :D Polerte så mye at det poppet opp 2 ekstra lykter i grillen også? ;) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Ja, plutselig bare spratt det frem et par ekstralys.. :P Neida, men her på indre østlandet med så mye elg og annet som man helst bør oppdage i så god tid som mulig er det godt med ordentlig lys. Originallyset på gamle tyske biler er ikke akkurat knall, til tross for at jeg har relékoblet lyktene, satt i nye pærer og jekket opp ladespenningen til 14.7 volt ved 0 grader.. :) De lyktene er helt dag og natt! Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Pent :D hvorfor mg82 først med roterende og så deretter da? har ikke helt satt meg inn i maskin delen enda så spørr å graver :) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Ble bra shine der :D Polerte så mye at det poppet opp 2 ekstra lykter i grillen også? ;) Jammen kom det ikke på andre felger og... Crazy polish.. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiar`s Fan Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 Jammen kom det ikke på andre felger og... Crazy polish.. Det må være noe jævli fett am-ri-kansk ? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 Polert litt bil idag også... Bruker fortsatt Cyclo-kopien! Så fikk ikke vekk alt.. Venter på Metabo... Eller som gutta på FellesKjøpet sa det, Mettabo! Shabby bakluke: Foam Lance med litt for utblandet såpe:P Riper, ru lakk, swirls, oksidasjoner... The whole Shabang! Maskert. Seff en liten 50/50 masking... Vet Truls liker det.. 50/50, Menzerna IP med Heavy Cutting Cyclo Pads Ferdigbilder, dårlige, sådan: Et kult beadingbilde jeg tok: Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 me like 50/50 shots...yes. Ser bra ut det, AUDI har greit hard lakk, så roterende er nesten et "must" på de bilene der. Hvordan er cyclon å jobbe med på trange steder? Den kaster ikke produkt? i og med at den kun har 1 hastighet, og starter derfor med et greit tempo regner jeg med... Gleder meg også til DU får deg Metabo.....he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2007 ufattelig hvor mye møkk som legger seg te lakken, blei jo helt genialt det der :) metabo.... er forno ? maskin? pads? Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg