Olsen_nissan Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 haha.. komisk hjul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Åssen får man svingt? Tenker da på flendor og han over.. finnes jo ikke fjæringsvei lenger..? Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Bakdekkene mine. 215/40 R16 på 9x16 felg. Synes dette er perfekt strekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Åssen får man svingt? Tenker da på flendor og han over.. finnes jo ikke fjæringsvei lenger..? Når du setter deg ned i førerstolen så er det noe litt stort og rundt som kalles STYRE. Vri den veien du vil, så svinger man.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Når du setter deg ned i førerstolen så er det noe litt stort og rundt som kalles STYRE. Vri den veien du vil, så svinger man.. Litt av poenget med brede dekk forsvinner når man ikke lenger kan kjøre aktivt med bilen. Tviler på at de bilene der kan ha full sving uten at skjermene ryker. Så lenge det kan treffe karosseriet, kaller jeg det jallamekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Bakdekkene mine. 215/40 R16 på 9x16 felg.Synes dette er perfekt strekk. Hvilken strekk? :P Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Når du setter deg ned i førerstolen så er det noe litt stort og rundt som kalles STYRE. Vri den veien du vil, så svinger man.. Haha,styre i bilen? høystyre da eller? Det heter faktisk ratt:crazysant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Når du setter deg ned i førerstolen så er det noe litt stort og rundt som kalles STYRE. Vri den veien du vil, så svinger man.. Oi oi, nå var du jaggu lur. Du skjønte godt hva jeg mente. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Haha,styre i bilen? høystyre da eller? Det heter faktisk ratt:crazysant: haha.. din kodd! :hellothere: du skjønte hva jeg mente!! Dreit meg ut.. whatever.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Litt av poenget med brede dekk forsvinner når man ikke lenger kan kjøre aktivt med bilen.Tviler på at de bilene der kan ha full sving uten at skjermene ryker. Så lenge det kan treffe karosseriet, kaller jeg det jallamekk. Så lenge det ser fett ut, så der det greit;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Jeg har erfart på det dumme måten at dekkstrekk ikke alltid er så kult, bare se hvordan dekket vrenger seg på dette bildet: Dette er nok i kombinasjon med litt lite dekktrykk, men allikavel! Også behøver ikke ikke å nevne at kantene på hjula ser helt jævlige ut nå, etter en sesong... Fortausekater og slædding er ikke snilt mot hjula, blir teit når man ikke kan bruke bilen litt! Får jo tilogmed steinsprutskader:angry: Neste sommer blir det mere dekk! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Jeg har erfart på det dumme måten at dekkstrekk ikke alltid er så kult, bare se hvordan dekket vrenger seg på dette bildet:Også behøver ikke ikke å nevne at kantene på hjula ser helt jævlige ut nå, etter en sesong... Fortausekater og slædding er ikke snilt mot hjula, blir teit når man ikke kan bruke bilen litt! Får jo tilogmed steinsprutskader:angry: Neste sommer blir det mere dekk! Og du som har skikkelig "beefy" dekk også - 55-profil og greier;). Kan bekrefte at steinsprut på utsiden av kanten (der "felgbeskytteren" ikke dekker den) i høyeste grad er et tema. Heldigvis har jeg ennå til gode å få kjøreskader på felgkanten ifm. aktiv kjøring (men med mine biler er sladding heller ikke det helt store temaet). Forresten så skal vi ikke se bort fra at et dekk som Yokohama A539 er vesentlig stivere i sidene sine enn "regndekkene" (som er glatte på våt vei) dine, noe som vil begrense felgens "svømming" i dekket betraktelig (det ble høyfrekvent bruk av anførselstegn her, gitt). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KK-ma70 Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Synes det ser utrolig TEIT ut med dekkstrekk. Ser helt amatørmessig ut. Personlig mener jeg at en RETT dekkvegg er og blir det peneste:) Skal verken gå inn eller ut, men rett. Kanten på felgen skal skimtes, ikke vises. Siter 1987 Toyota Supra 2.5TT. 1991 Totoya Celica GTI. 2004 Toyota Avensis. 2002 Toyota Mr2 mk3 (x). 2001 Lexus IS200 sport (x. )Noe du lurer på om Toyota: http://www.ts-ogn.no/phpBB3/index.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 Og du som har skikkelig "beefy" dekk også - 55-profil og greier;). Kan bekrefte at steinsprut på utsiden av kanten (der "felgbeskytteren" ikke dekker den) i høyeste grad er et tema. Heldigvis har jeg ennå til gode å få kjøreskader på felgkanten ifm. aktiv kjøring (men med mine biler er sladding heller ikke det helt store temaet). Ja, sant det, har veldig lyst på 15" til neste sesong, 8x15( et;0) med 195\45 hadde blitt knall;) 13" er å blir for lite med små dekk, ville ha blitt nødt til å ofre kjøreegenskapene for å få senka nok Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240kjerra Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 dekkstrekk er pent på breie 16" og mindre.. på biler med 18-20" så kan man likesågodt ha litt gummi sprøru meg.. helt enig, har sjøl mim juventus felger med dekkstrekk, er egentlig fornøyd med utseende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg