Gå til innhold

Bilder: Dekkstrekk

Ranger emnet


Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

  • Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så smale dekk? kunne jo ha spandert på litt bredere dekk, for det der så ikke fint ut, er jo konebil bredde på de dekka der:P

får jo 245/30-18 på bilen min uten problem og jeg har liten bil.

 

Har nå Yokohama AVS Sport på 225/30-18 på en 8.5" bred felg og synes det ser bra ut, blir alt for mye slik som på disse bildene, kan umulig være gode å kjøre med:P

 

Noen som vet om Yokohama dekk er bredere enn feks Falken? dekka mine er bredere en enn kompis sine Falken 245 dekk:S han har 8" felg da og jeg 8.5" så har litt å si der, men virker som Yokohama dekk er bredere enn mange andre dekk i samme dim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så smale dekk? kunne jo ha spandert på litt bredere dekk, for det der så ikke fint ut, er jo konebil bredde på de dekka der:P

får jo 245/30-18 på bilen min uten problem og jeg har liten bil.

 

Har nå Yokohama AVS Sport på 225/30-18 på en 8.5" bred felg og synes det ser bra ut, blir alt for mye slik som på disse bildene, kan umulig være gode å kjøre med:P

 

Noen som vet om Yokohama dekk er bredere enn feks Falken? dekka mine er bredere en enn kompis sine Falken 245 dekk:S han har 8" felg da og jeg 8.5" så har litt å si der, men virker som Yokohama dekk er bredere enn mange andre dekk i samme dim.

 

er bra stygt med svære kladder som buler ut å da!

225, eller 215 er finest på 8,5 etter min mening.. 235 blir for kladd.. syns jeg da

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dekkstrekk er pent på breie 16" og mindre.. på biler med 18-20" så kan man likesågodt ha litt gummi sprøru meg..

 

 

Igrunn enig der, men dette er ikke en diskusjonstråd, her legger vi bilder av strekk ;) Uansett størrelse :titties:

 

195\45 på 8.5x15 felg ;)

 

RSL%20Cults%20022.jpg

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår