Gå til innhold

Bilder: Dekkstrekk

Ranger emnet


Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

  • Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Delte meninger kommer det alltid til å være, men skjønner ikke hvorfor man skal diskutere smak i det vide og det breie. Noen liker dekkstrekk og cleane biler, andre liker opphora plastikk-biler som ikke ser ut i måneskinn.

 

Få se. Hva ville valget ha falt på om jeg skulle ha valgt mellom disse 2 (legg forresten merke til det "heftige" innpresset plastrullen på det første bildet har på bakfelgene sine)?

 

nissan-200Sx-160.jpg

 

12375.jpg

 

Kanskje ikke så vanskelig for folk med øyne som er nogenlunde intakte etter utallige timer med titting på nettet å se hva som er penest. Ja, til og med en svaksynt en hadde nok heller ikke hatt problem med å se hva som er penest av de to stilene der. Dekkstrekk hører til når man har en tysk bil som man kjører clean stil på, ikke masse Japansk bakgateprodusert glassfiber som er slengt på i hytt og pine en mørk høstkveld, med tilhørende sølv hønsenetting og andre dumme løsninger som folk flest ser på som unødvendig, jalla og stygt (eksempel kan man se på det øverste bildet med tanke på panser, breddere, lykter ol).

 

Må huske på at det er ikke alle som liker rette dekksider og felger som ligger innenfor skjermbuene.

 

Ja, dette er satt på spissen.

 

Provosere de trangsynte folkene her enda mer:angelsmili:

IMG_4961.jpg?t=1192989352

Schmidt og Radinox-kant ftw:usa:

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

matsengel: bøs den der gitt,må vurdere å fjerne chrommen på min e38 gitt.

 

 

Ang plastikkraketten der,svær bredding og felger som står "midt under bilen" ser enkelt og greit dumt ut,det også

 

Gansta shit uten krom;) Rått rett og slett:)

Men med chrom blir det også fint, men litt roligere kult;)

 

 

Helt enig:) Såg helt dumt ut.. Ser jo ikke felgene før man står på siden av bilen:spin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er tøft og jeg synes 200sx med bodykitt osv. er fett.. Men jeg hadde aldri tørt å eid/kjørt noe sånt selv, fy så flaut å kjøre plastrakett..

Detta smeller fra en på 17 år??? Få deg litt erfaring du..

 

29082007227Medium.jpg

har både plastrakett 200sx, bodykit og dekkstrekk..

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drifting kalles en sport på samme måte som sykronsvømming kalles sport. Men for meg så e begge grener mere et stilstudie en en sport. Noe som kan være grunnen til at det officielle motorsportforbundet FIA ikke annerkjenner drifting som en proffersjonell form for motorsport og vil dermed ikke ta dem med inn i varmen. Ikke bidrar drifting med noe til bilindustrien heller, som imotsetning til ekte motorsport som F1, WTCC, WRC osv... Så istede for og jobbe i samme retning som resten av motorsportverden så jobbe dem heller imot, og det e ikke veien og gå spør du meg. Stikkord: Aerodynamic, elektronikk som traction control, nye sikkerhetsøsninger på både førerutstyr og det karosserimessige. Vil på ingen måte påstå at å henge halveis ut av vinduet mens man ligger med breisladd i 150km/t e måten og fortsette den positive utviklingen som har vert innen motorsporten de siste årene. Sjøl syns æ drifting e nåt av det latterligste innen motorsport som e, sellom det til tider kan være underholdende og se på. Og kan ikke annet en og flire av det Sugekopp sier om at japsene har tatt over motorsporten..

 

Kjapp oppsummering årets (2007) World Championship winners:

F1: Ferrari

MotoGP: Ducati

WTCC: BMW

BTCC: Opel

DTM: Audi

STCC: BMW

Så ja, må virkelig påstå at Japaneran har et realt ballegrep over motorsportverden i dag, å med tanke på kor ufattelig mange milloner av dollar dem bruke på det årlig så e det ikke særlig imponerende.. Så har mine grunner til og like Tyskerstuket..

 

Sorry Off Topic.. mitt bidrag:

165/40-15 på 6x15"

 

915816.jpg?27-09-2007 20:31:58

 

915789.jpg?27-09-2007 20:31:58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår