Gå til innhold

lufting av clutch

Ranger emnet


eystein

Anbefalte innlegg

  • 2 years later...

Driv sjølv med detta no etter at de meste har vore demontert i bilen, hehe!

Men no er clutch pedalen veldig rar. Enten så er den i vanlig nøytral stilling og viss eg trykker den inn så drar fjøra den inn og den slår rett i gulvet. HAr drive på å prøvd å lufta i over 30min, men dama gjekk lei, så eg må vente til å få en kompis til å trykke på pedalen i morgen, hehe!!

 

men er det normalt at de skal gå så lang tid, og at pedalen er heilt "livløs" no før eg har fått lufta ut av systemet?

Working offshore!

 

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ikkje pumpa. Pedalen er enten HELt inne eller heilt ute. er ikkje noke mellomstilling. Lure på om noke er feilmontert:s

Skal fjæra trekke pedalen inn, eller skal den skubbe pedalen til nøytral stilling?

Working offshore!

 

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ikkje pumpa. Pedalen er enten HELt inne eller heilt ute. er ikkje noke mellomstilling. Lure på om noke er feilmontert:s

Skal fjæra trekke pedalen inn, eller skal den skubbe pedalen til nøytral stilling?

 

Hadde sammme problemet med min! er ikkje clutch pumpa nei! er berre luft i systemet. Du bruker berre handa til og dra den ut og inn! må berre ikkje gje deg!

Min løysning blei og sette trykkluft på bremseveska og lufte den med trykk på heilt til den blei grei nokk og so køyrde eg den ei stund og no er den strøken igjenn!

vw corrado turbo (solgt)

bmw 730 e32 (solgt)

Volvo 240 turbo (til salgs)

Bmw 325/m3 e36 (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må bruke handa! Eg får berre stå på då:)

Eg har hatt bilen demontert i molekyler. Slavesylinderne har eg hatt oppe, men ikkje mastersylinderen, men får liksom ikkje lufta den heller, men no seie John90 at det TAR TID, så då får eg ta meg tid.

 

slite også med å få lufta bremsene bak. Framme var de no problemo. ALle bremseslanga er nye så dei er tomme. Men det minker ikkje i resorvaret når eg prøver å lufte bak, så lurer på om det er en plass framme eg må lufte før eg går bak, og må tenninga vere på for at eg skal lufte?

Working offshore!

 

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, må bruke handa! Eg får berre stå på då:)

Eg har hatt bilen demontert i molekyler. Slavesylinderne har eg hatt oppe, men ikkje mastersylinderen, men får liksom ikkje lufta den heller, men no seie John90 at det TAR TID, så då får eg ta meg tid.

 

slite også med å få lufta bremsene bak. Framme var de no problemo. ALle bremseslanga er nye så dei er tomme. Men det minker ikkje i resorvaret når eg prøver å lufte bak, så lurer på om det er en plass framme eg må lufte før eg går bak, og må tenninga vere på for at eg skal lufte?

 

Lufta sjølv clutchen for 2 veke sidan. brukte vel en gode halvtime å lufte:P tålmodighet;)

 

må vel ha på tenninga når du lufta bremsene bak:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått det til no. Vart MYKJE lettare når eg fekk starta bilen og la den gå litt, då fekk eg lufta den på under 5min etterpå:) Lufta først på master og so på slave:)

Working offshore!

 

Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang.

1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift!

Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår