Olsen_nissan Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Da vil ikke golfen starte lengere.. har stått noen uker uten å bli kjørt noe med/startet.. så det var ett problem mere.. Har fått pussa en del rust og malt på 2 strøk rustbullet nå, litt rundt om kring.. Bilder kommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Oktober 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Noen som har en strøken bakplate(nede) å selge meg? Alt av deler er av interesse... Har ny? Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2007 Har ny? Sendt deg PM.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Hei igjen.. Lenge siden det har skjedd noe her... Men har fått tenkt litt da:P Planen om rullemalt svart bil, er lagt på hylla.. Blir bilen svartmatt så skal den værtfall være "proff" lakka med sprøyte og orntlig lakk.. Gikk litt lei å leita etter en løsning for å få den ferdig fortest mulig.. Også et spørsmål, Lurer på om jeg ikke må finne meg justerbar senk jeg:D Hvilke merker er ok!? som jeg finner til en ikke altfor dyr penge på eBay e.l? Hva er justerbartsenkesett på tysk? sliter litt med å finne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 4, 2007 Rapporter Share Skrevet November 4, 2007 Hei igjen.. Lenge siden det har skjedd noe her... Men har fått tenkt litt da:P Planen om rullemalt svart bil, er lagt på hylla.. Blir bilen svartmatt så skal den værtfall være "proff" lakka med sprøyte og orntlig lakk.. Gikk litt lei å leita etter en løsning for å få den ferdig fortest mulig.. Også et spørsmål, Lurer på om jeg ikke må finne meg justerbar senk jeg:D Hvilke merker er ok!? som jeg finner til en ikke altfor dyr penge på eBay e.l? Hva er justerbartsenkesett på tysk? sliter litt med å finne jom i fra http://www.autospar.no er bra har jeg hørt:) iger på san 5000kr 6000kr:P ta deg en tur å se på dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Ja blir senkefjærer i første omgang.. Hentet de akuratt. Men blir ikke montert i dag.. Da har andre omgang kommet, og jeg har påkostet meg et satt ny coilovers;D Med tuv, og garanti i 2år.. Merket er av typen ganske så utkjent, så for se hvordan det går.. Sto at de senka fra 20mm til 120mm.. Om de virkelig senker 120mm får vi se på.. De skal værtfall skrues helt til bånn:D Så glede seg til de kommer:mat Om noen vil kjøpe senkefjører send PM, har muligens en kjøper men får svar i morra om han skal ha di eller ei;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Hvordan er det foresten med coilovers til golf cab/vanlig? er de like på begge? Jeg kjøpte jo til cab.. Men hadde vært digg om de passa over på vanlig også.. Sånn ser de ut.. Nå venter jeg fælt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Hadde tenkt å vente med å legge ut bilder av det siste som er gjort til jeg fikk orntlig kamera.. Men da ble det mobil i steden.. Alle stedene har jeg malt 2 strøk rustbullet.. Ikke kommet tilbake rust enda, dette er gjort for ett par uker siden.. så regner med at det går bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 høgge kaddeten? :( håper ikke du valgte golfen foran kaddeten? hvor høgge den søte bilen? jeg hadde gitt deg mere en vrakpanten for den.. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Bilen er kastet ja.. Er ikke snakk om å velge noen.. Bilen sto i en garasje som det skulle en stor trebåt inni.. som må vannes osv.. Så da er det lite vits å ha den der.. Så da har jeg bare 1 bil igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Da er coilovers`a i norge.. å jeg slapp toll.. ;D de kom med spørsmål om jeg ville ha "gift" eller ikke på pakka:) og svarer alltid fort på mail.. Så mye cred til Hottuning@Ebay... Så nå håper jeg det kommer en hente lapp i posten snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Pris på dette da? Tenker selv på dette så har vært kjekt med litt info:) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Den ene har fått en skade under frakten.. Gjengene ett lite sted har blitt "slått" vekk.. lurer på om det bare funger og skru den over.. for det er nesten helt på bunnen.. å fjørene skal strammes så mye som mulig;D Sorry for drit bilde.. kamera er ødelagt.. så da ble det mobilbilde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet November 16, 2007 Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Synd det med skaden da.. Strammes så mye som mulig? helt i bånn,det er stilen:D hehe Pris da? Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet November 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2007 Blir vel lavest når man strammer fjøra? PM sendt btw:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg