ManiaCoupe Skrevet August 15, 2007 Rapporter Share Skrevet August 15, 2007 Er det noen som hadde giddi å skrivd opp en liste over hva man trenger for å bygge om til gli/gti? hadde vært morro med litt mer power, da 1.5 liter ikke akuratt drar skinet av pølsa:D Gidder ikke det nei! Les igjennom ALT her: http://www.bilforumet.no/golf-i/135762-how-tos-and-stickys-ta-gjerne-en-kikk-her-f%F8r-dere-lager-en-ny-tr%E5d-i-golf-1-forumet.html Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leken90cab Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 noen som kan hjelpe meg? :driving er ute etter ett par ting til cab'en min.. har leitet litt rundt på nettet, men sliter litt med dårlig utvalg og stive priser(bare meg eller er kenth auto & tuning dyr?) Det jeg er ute etter er ett kurant tanklokk, aller helst i alu(/look), ikke krom. Også trenger jeg noen kurante felger(og dekk) til vinter'n.. Skal skifte taket nå snart, så de kan ikke koste for mye.. og sist men ikke minst, hvite blinkers til frontfanger'n.. noen som har noe liggende å slenge? eller tips hvor jeg kan få tak i? Siter 98 Golf 1,6SR/ 08 Touran 1,9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Lag din egen tråd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Grattis med gnager da. ;) Men du måå senke. Skjørtet tror jeg kan bli bra. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 :) takker Senkes må det ja.. Men er usikker på hvor mye jeg skal/kan senke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Fikk pakka som jeg veta på fra "iamdrunk" i dag:D Da er ny frontplate og gti leppa i hus.. Kjøpte også 2 stickers av han.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Nei, aner ikke hva skjørtene heter, men det er sikkert noe merke på de et eller annet sted. Sliter du med varmgang ville jeg først bytta termostat (koster under 50-lappen på biltema). Dersom dette ikke nytter bytter du vannpumpa. Har brukt vannpumpe liggende om du synes en snau tusing på mekonomen for en nye en er i drøyeste laget. jeg har noen NYE vannpumper liggende, om det skulle være problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 hmm.. får vel sjekke ut de billigste tingene først.. Tar kontakt om det blir aktuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 De felgene hadde passet mye bedre på en kaddet B! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 mye mulig.. Men gidder ikke å ha de på en kadett som står i 1000 deler i en garasje:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 E ikke værre en å skru de 1000 delene sammen så montere felgene :hello: Støtter sæther på den her... Golfen e tøff men kadett vil alltid være kadett.. :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 det er ikke bare bare å skru den sammen.. men det å skru på felgene skulle jeg vel greid.. Men denne tråden handler vel egentlig om golfen.. så dere kan skrive om kadetten i kadett tråden;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Noen som har en strøken bakplate(nede) å selge meg? Alt av deler er av interesse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Trenger senk.. Hvor skaffer jeg 80mm billig? eller 60.. Er bakbredder forran her gett.. så er mye bedre plass til felger.. men det er jo bare stygt.. klistermerke satt på.. Hvor får jeg kjøpt flere retro/old school/ hot road klistermerker?? Noe rust tatt er også tatt noe på den ene skjermen.. men det har jeg ikke bilde av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Det får du kjøpt av meg.. jeg lager d meste. I alle farger størrelser. Lager mooneyes div olje merker osv. Lager egentlig alt mellom himmel og jord. Bra kvalitet. Å først å fremst. BRA PRISER Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg