Gå til innhold

KristianG: Prosjekt Stormgrå!

Ranger emnet


KristianG

Anbefalte innlegg

Ja, jeg tenkte jeg skulle høre om jeg fikk fangeren i morgen eller noe. Jeg har forresten tenkt på noen felger med dekk, ikke at de ser så enormt bra ut, men er i hvert fall bedre enn de jeg har nå.

 

fetch_image.php?wheel_large=306.jpg

Tenkte på disse med noen lavprofilsdekk. Bredden på disse felgene er 7,5 og jeg lurte litt på hvilken bredde dekka burde ha da.

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gode nyheter, kjære forumlesere. En støtfanger av type plast har havnet i mine hender. I morgen kommer det bilde av den svært store bakfangeren som tidligere har sittet fastskrudd på en BMW.

Hvis jeg sveiser inn plastikk fra den blir det nesten: "KristianGs Volkswagen Golf - BMW Edition".

 

Neida, bare tuller. Men bilde kommer! Vet forresten ikke enda hvilken type plast det er. Har fåreløpig ikke sett noen stempel e.l i fangeren som tilsier en spesiell type.

 

Edit: Fant nå en luke (sikkert for slepekrok) der det står " >PP EDPM 20%TV"< " i.. Vil det si at jeg ikke kan sveise dette inn i fangeren min som er laget av ABS-plast?

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ja, jeg tenkte jeg skulle høre om jeg fikk fangeren i morgen eller noe. Jeg har forresten tenkt på noen felger med dekk, ikke at de ser så enormt bra ut, men er i hvert fall bedre enn de jeg har nå.

 

fetch_image.php?wheel_large=306.jpg

Tenkte på disse med noen lavprofilsdekk. Bredden på disse felgene er 7,5 og jeg lurte litt på hvilken bredde dekka burde ha da.

 

205/40-17 er vel et trygt valg

06 Golf V GT TSI

[x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline

[x]97 Vw Vento 1,6 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

205/40/17 er nok en finfin dimensjon, ja.

 

Nå har jeg tenkt litt, og vurderer å endre planene mine litt. Er ikke sikkert jeg har fortalt dere lesere alle de forskjellige planene mine, men her er i hvert fall hva jeg tror kan gjøre fremtiden bra. (Det vil ikke bli noe plastsveising, fangerne holdes originale.)

 

Dekk: CONTINENTAL 205/40 VR17 CSC E (715kr x 4) 2860kr.

Felger: De som er avbildet lengre opp i tråden (933kr x 4) 3732kr.

Justérbart senkesett: I Norge 4-6000 kr, fra utlandet omtrent 2000kr.

Grill: Emblemfri grill fra TMtuning.com ($55) ~300kr.

Tåke- og blinklys fra Hella: ($129) 700kr.

Klare/røde baklykter: ~1000kr.

Blanke sideblinklys: ~150kr.

Karosseri og lakkjobb: ~10000kr. (En bekjent av en jeg kjenner, osv, dere skjønner greia. Han er dyktig, og billig.)

Totalt: ~22-26000kr.

 

Kommer ikke på noe mer i farta. Dette er kun eksteriør shining, interiøret vil komme senere.

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Jeg liker skikkelig godt bilen til Vr6power her på forumet. Hans bil er på en måte mitt idol.

2. Det inkluderer litt mer arbeid å kleene fangere, men bortsett fra at jeg ikke skal dette og monterer Hella grøftelys istede, er jo planene lik som før.

 

Flott at du liker det, JiNgziP!

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Pakke mottatt fra Tyskland mottatt denne uken.

Nå har jeg montert nye sideblinklys, nye blinklys foran, tåkelys foran og laget et ledningsnett med separat bryter til tåkelysene.

Har bare et dårlig mobilkamera da batteriet til digitalkameraet ser ut til å være ødelagt. Uansett, regner med at man ønsker bilder:

 

DSC00033.jpg

DSC00035.jpg

Skal se om jeg får tak i et digitalkamera så kan jeg ta bedre bilder.

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår