Gå til innhold

KristianG: Prosjekt Stormgrå!

Ranger emnet


KristianG

Anbefalte innlegg

Dessverre blir det ikke noe av ventofront, siden kameraten min ikke kjøpte den likevel. Nå er det julegaveshopping, og så blir det saker til bilen. :)

 

Du er nok litt eldre enn meg, hele to år! :D

Får se hvilke baklykter det blir ut på nyåret.

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hm. det er ikke så vanskelig å fikse ventofront? =(( stjel pansret til en stakkar ( eller skraphaugen har vel ) også bestill en emblemfrigrill V0.1 ( den som ligner på den første grillen som kom til vento, min favoritt ^^ og noen smoked e-codes så er du i mål, tror faktisk tmtuning selger ventoframfanger, sånn med 4 "streker" i det midterste "scoopet" neders på fangeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stemmer det, men tror det uansett blir Golf-front.

Tenkte jeg om ikke lenge skal finne ut hvor mye en kar stefaren min kjenner skal ha for å lakke den. Den er jo ikke akkurat så fin i lakken slik den står nå. Men før der igjen, må jeg kjøpe meg emblemfri grill og cleane fangerne mine. Masse idéer men lite penger. :(

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm regner det du vet om en guide? =P *letepåvortex* om du har ett bilde av det blir jeg glad ;D

Klart jeg har en guide. :)

 

Finnes mange guider på vålksvagenvårtex, men den jeg har her er kanskje den mest korrekte - selv om det finnes en milliard millioner måter å gjøre det på:

 

jkrate buildup thread: Roxy: I love me a shaved front end

 

Selv kjøpte jeg bare en flyttekasse på europis, tegnet av størrelsen på hullene, "dremlet" ut to plastbiter som passet nedi, bøyde dem med varmluftspistol, plastsveiste og smørte på med sparkel. Min metode anbefales ikke hvis du ikke liker å pusse masse sparkel. Men jeg fjernet alle linjer og cleanet den helt, han i guiden over behold den linja - og da er det best med en bakfanger.

 

Slik ble min:

http://www.diskusjon.no/index.php?ac...post&id=193549

..../.------------\...... OEM VW <3

.../.___________.\......

../( )========( )\.....

.|\______ ______/|....

.|_\_____ _____/_|....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på egentlig, er hvordan jeg skal gjøre det med tanke på at jeg ikke har hellakkerte fangere, mine er teksturerte på toppen. Skal jeg pusse det og fylle det med noe?

Mine var òg sorte. Du vasker dem gullrene, legger plastheft (sprayburk, dette får malingen til å bite på plasten), sprøytesparkel (som fjerner tekstur, pusses) og deretter farge og klarlakk. :)

..../.------------\...... OEM VW <3

.../.___________.\......

../( )========( )\.....

.|\______ ______/|....

.|_\_____ _____/_|....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

USA smoked

k8DOWxh2.jpg

Eurosmoke noen som ser forskjel?=D

DSC_6767-1.jpg

hella black color design, enda mørkere enn euro mener jeg.

DSCF0138.jpg

Minfavoritt, "cøstøm crystalclear"

P3310007.jpg

Hella magic colors, kommer også som helrød, blå, surfgreen

931981028_1.jpg

Liker disse som et alternativt, ligner på crystalclear men de er ikke så "flashi" mer trausoplast^^

2615_x600.jpg

noen som ligner på crystalclear men

M31-945-007_big.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Custom crystal som du kaller de var jo kjemperå da!

Har sett de et annet sted også, men glemt av de. Det som er litt synd, er at de ikke har disse inne på TMtuning, altså, ikke de du postet, men originalen. Lyktene ble jo solgt ganske billige der, så du vet ikke om et annet alternativ som selger disse billig?

 

Tusen takk for bilder! :)

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg bruker å sende en mail til Tmtuning når jeg trenger noe de ikke har på webshopen, fikk tak i dørlister heromdagen var billigere enn møller( møller skulle ha 500kr( med lakkering ble det 1000 ) per list tmtuning skulle ha 1000lapp for alle hele veien rundt pluss litt i lakkering( husker ikke hvor mye ) så det er bare å sende mail, de svarer. Utmerked service.

 

Disse er mulig å få kjøpt her i norge en plass:

DSCN3518.jpg

mulig å lage sine egene med det er ulovlig ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår