Gå til innhold

KristianG: Prosjekt Stormgrå!

Ranger emnet


KristianG

Anbefalte innlegg

hehe jeg liker de godt jeg også ^^ men liker også disse som ser ut som crystalclear bare at det er så crystal. men så er jo orginale litt elsk på cleane biler også

2005180811.JPG

Digg bil med OME lykter ( tipper bournoutking liker dette :P ) btw vet du om no norske Golfer kom med "Dragon Green" fargen sånn som denne golfen har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kristian, tok meg 10 sekunder å søke opp goingfast på Vortex, er mye bra om dem der. Kvaliteten virker ikke direkte dårlig, rask levering og grei passform. Do it ;)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering!

Kjøpte meg en dremel-sak i dag, og en balje av plastikk som jeg skal øve meg på:

Loddebolt.jpg

Her er loddebolten, med laderen til dremelen i bakgrunnen.

Dremelsak.jpg

Der er dremelen.

Verkty.jpg

Halvparten av sakene som fulgte med. Var noe graverings- og poléringsgreier på andre siden.

Balje.jpg

Balja som skal øves på.

 

Dremel + balje kom på kr 600.

Loddebolten fikk jeg som tidligere sagt til jul. Jeg tror kanskje denne blir litt for myk til å sveises inn i fangeren, men vi får se. Hva tror dere? :)

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke nødvendigvis samme type plast, jeg sveiset inn en bit fra en flyttekasse fra Europris. Sitter som faen. Ikke alle plasttyper kan sveises da, noen må limes. :)

 

Btw: Hvis du bruker loddebolten til plastsveising blir den ganske udugelig til lodding, men det visste du sikkert. :p

 

 

Dremmel er utrolig nyttig, hadde ikke klart meg uten. :D

..../.------------\...... OEM VW <3

.../.___________.\......

../( )========( )\.....

.|\______ ______/|....

.|_\_____ _____/_|....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke nødvendigvis samme type plast, jeg sveiset inn en bit fra en flyttekasse fra Europris. Sitter som faen. Ikke alle plasttyper kan sveises da, noen må limes. :)

 

Btw: Hvis du bruker loddebolten til plastsveising blir den ganske udugelig til lodding, men det visste du sikkert. :p

 

 

Dremmel er utrolig nyttig, hadde ikke klart meg uten. :D

 

Er likevel usikker på om den balja der hadde vært beste løsningen tongue.gif

 

Kristian har ordna seg fanger fra Nissan Sunny nå til å sveise inn med ;)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår