tomtom Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Hei, jeg tok en vask inni interiøret på bilen min en dag, og nå lukter det etter all min fortvilelse ikke nytt lenger. Greia er at det lukter klut i bilen:P brukte uheldighvis en kjøkkenklut, og nå lukter det deretter. brukte også salo. faen altså.. nå lukter det sånn svak kvalm lukt. noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 kjøp en baum:D new car.. nej da, om du leverer den inn til "proff" vask så får du vel den tilbake tenker jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Bilen min, en 2001 modell lukter fremdels litt "ny bil" inni mellom:D Kan vel kansje ha noe med at den bare har gått 75.000.. men men. Også bruker jeg KUN rent vann når jeg vasker inni. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 ok, men greia er at bilen min har gått 198.000 km og er en 98 mod passat. og den lukter enda nytt, men etter den vasken ble det litt verre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Odor eliminator fra meguiars kan sikkert hjelpe, den fjerner lukt i bilen. Kjøkken klut lukter bra drit ja......Det eller våt bikje er snadder lukt å ha i bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Hei, jeg tok en vask inni interiøret på bilen min en dag, og nå lukter det etter all min fortvilelse ikke nytt lenger. Greia er at det lukter klut i bilen:P brukte uheldighvis en kjøkkenklut, og nå lukter det deretter. brukte også salo. faen altså.. nå lukter det sånn svak kvalm lukt. noen tips? En bekjent har forsøkt odor eliminator i bilen (som truhaa akkurat nevnte), og den funka bra. Lykke til! Odor eliminator fra meguiars kan sikkert hjelpe, den fjerner lukt i bilen. Kjøkken klut lukter bra drit ja......Det eller våt bikje er snadder lukt å ha i bilen Våt bikkje er en slager....huff! Og fyy som det sitter. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Hvem vasker bilen sin innvendig med kjøkkenklut og zalo? Fy skam! Du kan like godt legge noen matrester i luftinntaket til varmeapparatet, og så sprayer du litt base på dashbordet, slik at det blir misfarget og skjoldete. Hehe! Lykke til med å få tilbake den gode lukten da. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 kjøp deg ein poppy krukke... Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 blir nok odor eliminator på meg ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Den odor greia, gir den "ny-bil" lukten tilbake? Da jeg kjøpte min bil ifjor, var den 8 år gammel. Når bilen sto hos forhandleren og 2-3 uker etterpå, så luktet det faktisk ny bil som folk sier. Noen som vet hvilket produkt klargjører folket på bilforretninger bruker for å få den lukten? Hadde vært nice å funnet ut.. Så kunne jeg hatt nybil hver dag ;) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Den odor greia, gir den "ny-bil" lukten tilbake? Da jeg kjøpte min bil ifjor, var den 8 år gammel. Når bilen sto hos forhandleren og 2-3 uker etterpå, så luktet det faktisk ny bil som folk sier. Noen som vet hvilket produkt klargjører folket på bilforretninger bruker for å få den lukten? Hadde vært nice å funnet ut.. Så kunne jeg hatt nybil hver dag ;) Tror ikke odor eliminator gir deg denne lukten. Dra til nærmeste forhandler og spør :) Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Den odor greia, gir den "ny-bil" lukten tilbake? Da jeg kjøpte min bil ifjor, var den 8 år gammel. Når bilen sto hos forhandleren og 2-3 uker etterpå, så luktet det faktisk ny bil som folk sier. Noen som vet hvilket produkt klargjører folket på bilforretninger bruker for å få den lukten? Hadde vært nice å funnet ut.. Så kunne jeg hatt nybil hver dag ;) Ja, det er det jeg lurer litt på:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 New Car Scent SEK 10,- NEW CAR SCENT -SMELLS LIKE YOU JUST BOUGHT IT (1 Gal) $15,- Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 haha ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Odor eliminator bryter ned det organiske som gir lukt, den legger seg ikke bare over det. Den fjerner lukta og kilden til lukta, og da er problemet løst. Bare bruk den på de stedene du vasket med kluten, så vil det sikkert hjelpe. Wonderbaum er sikkert greit, men den fjerner ingen ting, den dekker bare over problemet og lukta vil fortsette etter at den har dunstet fra seg. This is not your ordinary air freshener or a strong overlap fragrance designed to “cover up” offensive odors. Meguiar’s Car Odor Eliminator combines a special blend of advanced ingredients that do far more than merely mask the problem—they obliterate it—literally eliminating the odor at its source! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg