Gå til innhold

Lukter ikke nytt inni lenger!

Ranger emnet


tomtom

Anbefalte innlegg

Hei, jeg tok en vask inni interiøret på bilen min en dag, og nå lukter det etter all min fortvilelse ikke nytt lenger.

 

Greia er at det lukter klut i bilen:P

brukte uheldighvis en kjøkkenklut, og nå lukter det deretter.

brukte også salo.

faen altså.. nå lukter det sånn svak kvalm lukt.

 

noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, jeg tok en vask inni interiøret på bilen min en dag, og nå lukter det etter all min fortvilelse ikke nytt lenger.

 

Greia er at det lukter klut i bilen:P

brukte uheldighvis en kjøkkenklut, og nå lukter det deretter.

brukte også salo.

faen altså.. nå lukter det sånn svak kvalm lukt.

 

noen tips?

 

En bekjent har forsøkt odor eliminator i bilen (som truhaa akkurat nevnte), og den funka bra. Lykke til!

 

Odor eliminator fra meguiars kan sikkert hjelpe, den fjerner lukt i bilen.

 

Kjøkken klut lukter bra drit ja......Det eller våt bikje er snadder lukt å ha i bilen

 

Våt bikkje er en slager....huff! Og fyy som det sitter.

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vasker bilen sin innvendig med kjøkkenklut og zalo? Fy skam! Du kan like godt legge noen matrester i luftinntaket til varmeapparatet, og så sprayer du litt base på dashbordet, slik at det blir misfarget og skjoldete. Hehe!

 

Lykke til med å få tilbake den gode lukten da.

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den odor greia, gir den "ny-bil" lukten tilbake?

 

Da jeg kjøpte min bil ifjor, var den 8 år gammel. Når bilen sto hos forhandleren og 2-3 uker etterpå, så luktet det faktisk ny bil som folk sier.

 

Noen som vet hvilket produkt klargjører folket på bilforretninger bruker for å få den lukten?

 

Hadde vært nice å funnet ut.. Så kunne jeg hatt nybil hver dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den odor greia, gir den "ny-bil" lukten tilbake?

 

Da jeg kjøpte min bil ifjor, var den 8 år gammel. Når bilen sto hos forhandleren og 2-3 uker etterpå, så luktet det faktisk ny bil som folk sier.

 

Noen som vet hvilket produkt klargjører folket på bilforretninger bruker for å få den lukten?

 

Hadde vært nice å funnet ut.. Så kunne jeg hatt nybil hver dag ;)

 

Tror ikke odor eliminator gir deg denne lukten. Dra til nærmeste forhandler og spør :)

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den odor greia, gir den "ny-bil" lukten tilbake?

 

Da jeg kjøpte min bil ifjor, var den 8 år gammel. Når bilen sto hos forhandleren og 2-3 uker etterpå, så luktet det faktisk ny bil som folk sier.

 

Noen som vet hvilket produkt klargjører folket på bilforretninger bruker for å få den lukten?

 

Hadde vært nice å funnet ut.. Så kunne jeg hatt nybil hver dag ;)

 

Ja, det er det jeg lurer litt på:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odor eliminator bryter ned det organiske som gir lukt, den legger seg ikke bare over det. Den fjerner lukta og kilden til lukta, og da er problemet løst.

 

Bare bruk den på de stedene du vasket med kluten, så vil det sikkert hjelpe.

 

Wonderbaum er sikkert greit, men den fjerner ingen ting, den dekker bare over problemet og lukta vil fortsette etter at den har dunstet fra seg.

 

This is not your ordinary air freshener or a strong overlap fragrance designed to “cover up” offensive odors. Meguiar’s Car Odor Eliminator combines a special blend of advanced ingredients that do far more than merely mask the problem—they obliterate it—literally eliminating the odor at its source!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår