Gå til innhold

Harrypolitiets skrekkeksempler, med bilder

Ranger emnet


buskmann

Anbefalte innlegg

  • Svar 360
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fjern strykebrette og sett på hvit blinklys lykter framme, da berger du deg fra harry stemplet!

 

 

EHM!! Alt som ikke er orginalt er harry tydeligvis. men nå har det seg slik at den vingen der er mer orginal enn hvite blinkers OG den er utviklet til akkurat den bilen så aerodynamikken stemmer i den grad en murkloss kan kalles aerodynamisk (gjelder bilen min og BTW). om jeg legger ut bilder av min bil er det sikkert noen som sier den er harry. alt er orginalt bortsett fra hvite blinkers og at bilen er ribba og har løfta pansret i bakkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ser det er veldig mange meninger her i posten jah.

Jeg synes verken orginal Volvo 240, 740 eller lignende biler kan kalles spesielt pene, men de er jo ikke akkurat runde i kantene så kanskje de gjenspeiler eierens personlighet og mening om andres biler.

Jeg liker heller i Civic som er opphora med 36kilo ekstra vekt type hardplast, går ikke slike småbiler dårlig nok i utganspunktet?

 

Men ihvertfall, det blir nesten for fælt for meg å lese noen av svarene... Påstander om hvem som er fjortis eller liker fjortisbiler, og hvem som er sånn og sånn.

Ikke bare er svarene usaklige, de er også etter min mening da helt på viddene på visse områder.

Meninger har ganske en begrunnelse som gjør det lettere og indentifisere seg med dem? Hvis dere gidder sveive igang maskineriet oppi hodet, får jeg kanskje ett bedre inntrykk av hva dere mener med noen av svarene.

 

For meg er stor aluvinge, og/eller slike små uorginale markeringslys som er borra inn i en svart plastfanger fra tiden rundt 1990.

Ikke at det er noe bedre å gjøre på det en nyere bil for den del.

Skaff noe som forsvinner inn i orginale hull, eller få det gjort på en måte som gjør at det kan se ut i måneskinn i det minste!

 

Jeg likte den ekstremt harry Mercedesen som trådstarter nogså galt presterer å kalle E-klasse i første post da denne bilen var i salg, vell ca. 15-16 år før begrepet E-klasse ble introdusert.

Kan jo da legge til at det synes jeg også er harry, personer som løper rundt og hyler å skriker om hvor riv ruskende galt det er med folks bilsmak, så klarer de ikke google seg fram til hva en bil heter engang.(Den heter forsåvidt S123 som stasjonsvogn, W123 som sedan, og C123 som coupe utgave, og skal være classisweiss, ha hvit sirkel på dekkene, og nok treverk i midtkonsoll og over dashbordet til at du kan lage jolle av det!)

 

Nå smiler jeg igjen:hello:

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste er at det finnes faktisk noen som istedet for og tenke:

 

"Hmm, vi smekker på en alu-vinge på 240en min bare på PUR faen fordi det ser så helt for jævlig ut".

 

Heller tenker at:

 

"Hmm, bilen er kjedelig. En alu-vinge vil gjøre den DRITKUL! Sånn så jeg i F&F filmene

 

Sistnevne skulle blitt kastert, slike folk burde ikke få lov og formere seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste er at det finnes faktisk noen som istedet for og tenke:

 

"Hmm, vi smekker på en alu-vinge på 240en min bare på PUR faen fordi det ser så helt for jævlig ut".

 

Heller tenker at:

 

"Hmm, bilen er kjedelig. En alu-vinge vil gjøre den DRITKUL! Sånn så jeg i F&F filmene

 

Sistnevne skulle blitt kastert, slike folk burde ikke få lov og formere seg.

 

Sistnevnte køyrer rundt på Voss.

Lyseblå 240 med sølvlakkerte viper striper og "01" på sida, heimesnekra(?) diger vinge på luka og rosa terninger i frontruta.

Og ja, han synest sjølv bilen er vellykka og feit!

:pimp

Old Volvos never die, they just go faster.

1993 Volvo 940 Turbo

1979 Volvo 242 DL

1988 Volvo 240 - 199? Volvo 245 - 1986 Volvo 760 - delebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilen blir mindre harry ved å montere hvite blinklys, som attpåtil er uorginalt?

Personlig synes jeg den ser bra ut som den er...

hmm...e virkelig fin 240, er en som ser ut som om den er ny...på 90 tallet. Old-school lizzm.. fabrikksenket, og ganske blanke 16 toms felger, da har du den :)

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en gjeng, litt arti å se så mange forskjellige synspunkt:P men uansett, noen liker all show no go.. sånn er det bare, å en ting. det finnes fine 240`er, 740 osvosv, å det finnes stygge.. sånn er det med civic å. men folk må få gjøre det de vil med bilene sine. trenger ikke å rakke ned på alle civicer fordi dere ser en som har det overkill stuke.. samma med 240.. bare min mening i denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den derre civicen er vel omtrent som den princessen Jan erik larsen omtaler i autofil. har plass til hele innbyttersvingen, på fangeren. batman returns.

 

min er vel egentlig litt harry, 1000metere. fant ut at jeg liksågreit kunne kvitte meg med de. slik:

DSC00102.jpg

 

off a meg. harrystempel er verdens undergang.

derfor monterte jeg heller baums og pingu luktere i bilen + et blinkende love skilt i ruta! og når jula kommer skal juletre fra biltema inn..

 

ja ved. stakkars meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår