Gå til innhold

Harrypolitiets skrekkeksempler, med bilder

Ranger emnet


buskmann

Anbefalte innlegg

Min nominasjon fra Finn.no: Hyundai Coupe... 1,6 :iconsm

 

71_-1413097781.jpg

71_-1260857649.jpg

71_-345183970.jpg

71_-2090411187.jpg

71_1749865622.jpg

Hva med å opprette en støtte telefon med grønt nr for oss som må se denne bilen eller andre biler under samme kategorien hver dag?

 

Ja, jeg må se denne bilen hver dag uansett om jeg vil eller ikke. Det værste med alt, er at han som kjører den virkelig ser ut til å kose seg, BIG TIME! Grøsser på ryggen bare av tanken. Man vurderer nesten å bli voldelig når man er alene i nærheten av den bilen :deng

Noen barn er brune som et nystekt brø'

Noen barn er gule og noen barn er rø'

Noen barn er hvite, noen nesten blå.

Meget er forskjellig - men det er utenpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 360
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe greit nok at den stylinga ikke akkurat er noe fin ( i det hele tatt)

men man odelegger ikke bilen forde. bare overse det helt. du ser ikke bilen, du ser en tom vei.

Man kan ikke la seg irritere av slike ting. da kommer man til å bli gal etterhvert :P tro meg.. hahah :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat fant denne til meg...

 

BMW E36

 

Herregud da. nytt bodykit i M3 stil så er jo denne dritfin. Edit: Glemte å nevne forskjermene og at den skulle fått beholde listene sine. og hvis bakluka skal cleanes så blir det jo litt rart med emblem på panseret. Men med de riktige ''inngrep'' blir denne feit.

Edit2: Dørhåndtakene bak må på plass også var den for lav bak i forhold til forran.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da. nytt bodykit i M3 stil så er jo denne dritfin. Edit: Glemte å nevne forskjermene og at den skulle fått beholde listene sine. og hvis bakluka skal cleanes så blir det jo litt rart med emblem på panseret. Men med de riktige ''inngrep'' blir denne feit.

Edit2: Dørhåndtakene bak må på plass også var den for lav bak i forhold til forran.

 

japse styling på en bmw blir bare for dumt... er bedre å kjøpe seg en riskoker med mye plast (populært kallt plast raket) istede for å ødelege en bmw. :violin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mange har vondt for å tåle at andre har det gøy med bil. Jeg hadde selv en Van med motiv lakk. Den var i dårlig stand og vi brukte den som festbrakke. Jeg hengte på mye rart på den bilen Bibendum figurer på støtfangeren gule tåkelys. Doble dtm eksosrør på hver side foran bakhjula etc. Folk sa fy den bilen er harry og svaret di fikk var ja akurat det som er meningen! Ellers så har jeg hatt og vært med på å lage andre biler noen seriøse og noen på pur faen. Bra eksempel var en kammerats Audi 100 80modell 1.6 matt svart, 15"felger, eksoshale laget av ovnsrør måtte kappe litt i bakplata for å få ovnsrøret på plass, spoiler laget av en stål plate punktsveiset på baklokket, scoop i glasfibersparkel og kappa girspak med dødnighode. Bilen ble brukt i et år før den ble parkert for godt.

:yak:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg påpekte tidligere i denne tråden: Det er greit om det er bare på "pur faen", da er det litt morsomt. Feks en Audi 80 med kapsler som er lakka rosa, alu-vinge og fake scoop, om eiern har gjort det på pur faen så er det greit.

 

MEN!

 

Om eiern faktisk mener at dette er tøft, og ser BRA ut. Da må vi fram med hagla her. Sånt er bare galt.

 

Min første bil fikk gjennomgå mye drit, gud bedre hvor mye vi gjorde med den. 30 wunderbaum i speilet, lukte "skillpadder" på dashbordet, dødningehode med leds til girkule, hjemmesnekra hattehylle med 6x9, "japan auto" skrevet med blå sprittusj på bakluka, "lakkerte" speil osv osv.. Det var på PUR faen, jeg måtte nesten le hver gang jeg satt meg inni den..

 

Som sagt, på pur faen er det "greit", om eiern mener at ting nevnt tidligere i posten er tøft, så må det drastiske tiltak til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt design på styling bryter ikke mot bilens originallinjer,IMHO.. :)

Aye!

 

 

For å ta et eksempel:

VR6-leppe på Golf 3 går ann, da den er nesten lik duckbill-leppen bare litt lavere og litt mer sportslig. Ikke noe en som ikke kjenner VW ville snudd seg etter, men en liten detalje som løfter helhetsinntrykket på bilen.

 

Samme med hvite blinklys, nye baklykter (bare de ikke blir for tacky) og senking.

 

 

Derimot, en Golf III med RS-fangere ser man med en gang at er uoriginalt, og det første man tenker er: "Hva er dette for noe glassfiberpisst!". Synes styling skal kunne se ut som det faktisk er fabrikkmontert. Hvis dere skjønner hva jeg mener. :p

..../.------------\...... OEM VW <3

.../.___________.\......

../( )========( )\.....

.|\______ ______/|....

.|_\_____ _____/_|....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår