Gå til innhold

Snusmoen

Bruker
  • Innholdsteller

    15
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Snusmoen

  • Bursdag 12/30/1989

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil og Motocross
  • Modell (eks S4)
    940 LT
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1995
  • Yrke eller sivil status
    Student
  • Motor (eks 1.6)
    2.3
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Ingenting foreløpig
  • Fylke
    Buskerud

Contact Methods

  • Bosted
    Drammen

Snusmoen's Achievements

  1. Snusmoen

    940/960

    Hei! Hva er det som trengs for at en 960 front skal passe med en 940? er det mye jobb å få ordna det? Mvh Anders S
  2. hehe.. en kamerat hadde BMW 325i coupe med halvsats, og det dura som pokker på lavt turtall, og når du fikk høyt turtall på den, så joooma det flere kilometer:P
  3. Ville satsa på japsebil dersom du er ute etter lite reparasjoner. Tyske biler er fine og BMW vet jeg at har bra drag! Problemet, har jeg hørt, er at det ofte ryker noe på tyske biler, og de er ikke veldig billig å reparere heller tror jeg.. Men såklart, man velger jo det man har lyst på, innen den prisklassen man ønsker, og ikke alle tyske biler ryker like fort. BWM har forresten tøff lyd hvis du setter på halvsats;) Selv har jeg valgt en Volvo 940 LT.. Den ligger desverre en god del over den prisklassen du hadde tenkt deg, men 940 uten turbo kan fåes i den prisklassen du tenkte på. 940n vil jeg si er en sinnsykt driftsikker bil, med godt drag!
  4. Var ikke jordinga.. Prøvde å bytte, og å ta vekk den til måleren, da låste den seg bare på 2,0 bar istedenfor.. Kan det ha noe å si at jeg har kobla den som skal til parklyset på samme tyv som en annen ledning? Kobla den ledningen til parklyset rett på tenninga istedenfor, trenger jo ikke lys i en turbotrykksmåler når bilen ikke er igang.
  5. okei takker! skal prøve det og se om det virker;) hvis ikke maser jeg sikkert litt mer på deg:P hehe
  6. ok.. men jeg vet liksom ikke hva jeg gjøre annerledes?:( det bør være i orden sånn som det er...
  7. det med 270 grader er bare en åpningsseremoni;) men den stopper ikke på -0,6 den går opp til 1,5 bar istedenfor:P
  8. Har en som jeg har lagd selv... Står først: Bruk vett, ligg bredt øverst, deretter stor skrift midt på med VOLVO, og helt i bånn står det, Beste veien fremover, er sidelengs
  9. fikk beskjed på torshov at autogauge målerne skulle vise -0,6 til -0,8 på tomgang.. Det gjør den også, og den viser ca 0,2 bar når den lader fullt ut (dvs det som er originalt på 940 LT) Men jeg skjønner ikke hvorfor den klikker:S Den spretter opp til 1,5 bar uansett turtall og om jeg starter bilen på nytt eller hva jeg gjør.. vil ikke virke som den skal:(
  10. hihihi! skal ikke ha noe bodykit på 940n min, men dæven så harry den skal bli:D haha
  11. Hei! Noen som vet hva som er den største chippen til 940? (eller finnes det bare en? den som chipper til 205hk) Har kjøpt en turbotrykksmåler fra Biltema, den dyreste til 700kr som går 270 grader når du starter tenninga... Problemet er at den plutselig klikker og står konstant på 1,5 bar.. Den kan også plutselig dette ned igjen og bli normal men så klikker den på ny.. Står for det meste stille på 1,5 bar. Noen som vet hva som forårsaker dette? Er det ledningene som ligger i klem eller noe? Mvh Anders Sundsmoen
  12. Takker! Blir nok Eiker tenker jeg siden det er så stor prisforskjell. Merkelig nok har jeg ennå ikke funnet et tre som det vokser penger på:P
  13. Hei folkens! Noen som vet hvor man får tak i JP MK 8,5x17? Passer disse på 940 og hvor mye koster de? Så et annet spørsmål, hva er tøffest på volvo, JP MK 8,5x17 eller Eiker E1 7,5x17?
  14. Hei! Jeg lurer på om man må spille inn nye høytalere eller ikke, eventuelt hvor lenge må man spille de inn? Har nemlig hørt noen rykter om at nye høytalere er ferdig innspilt fra fabrikken.. --Snusmoen--
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår