Gå til innhold

518 tråd

Ranger emnet


angus_macgyver

Anbefalte innlegg

Vis jeg har vært deg,og skulle ha hatt meg en 5-serie,så

ville jeg ha kjøpt noe større en 518i.

Har værtfall hørt at 518i går ganske dårlig.

Kjøp deg en 520,525 istede ;) .

Tror du kommer til og bli mere fornøyd med det.

Har selv en 318i,og det er ikke akkurat den raskeste bila :P .

5-serien veier visst litt mere en 3-serien å,så da går

det enda dårligere :P

Audi a4 1.8 tq 2004 mod

xAudi a6 1.8t 2002 mod

xAudi A8 2.8 Quattro 1997 mod

x Audi 100 2.2 1983 mod

x Bmw 318i 1993 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

518 går faktisk ikke så veldig dårlig til å ha liten motor og stor bil spør du meg.. Ikke så gærnt drag, spesielt godt i høye hastigheter. Men klart lyden kan jo ikke sammenlignes mot en rekkesekser. Det som er litt dumt på de er at kamakselen fort blir slitt og tikking liker vi ikke. En 520 er jo ganske seig på bånn, får jo ikke hestene før over 5000.

 

Gjør som alle andre gjør med E34:

Senk, felger, nye lykter og småfiks her og der. Spørs hvor mye penger du vil legge i førstebilen da.

Opel Rekord B 1966 1700 2 dørs sedan

Opel Kadett B 2 1971 1100 2 dørs

Range Rover 3,5

Toyota Carina Stasjonsvogn(hugges snart)

Bmw 520 24 ventiler(Til salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Har en 518 e34 selv, å må si det er ganske dau bil, men er perfekt for daglig bruk..

Den her gått 360000 nå å er forsatt like god som den var ny, de som sier dette er en svak bil tar riktig feil.

Selv er dette den første bmw`e en jeg eiger å må si at jeg kommer til å kjøpe bmw som den neste bilen min og, men tror jeg satser på en 540 eller 850 neste gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

518 er absolutt ikke noe dårlig bil, har selv 518 e34, og er veldig fornøyd!

har fått tips om at med nytt eksosanlegg og sportsluftfilter, så går den bedre, så ser ikke bort ifra at det kommer på plass etterhvert.

Det spørs såklart hva man trenger bilen til, men den har god plass og drar helt greit til å være så stor og "eldre" bil ;)

1997 - BMW E39

1992 - Honda Civic

1990 - BMW E30

1995 - Saab 900 ....(x)

1991 - BMW e34 ....(x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår