SiMeN2k Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Hva er ca levetid på innsprøytningsdysene på en original b230fb motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 hva som skulle ta knekken på disse da? dyser er jo ikke akkurat slitedeler. gjelder vel heller diesel d. Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 dyser blir utslitt og gir annet spredebilde..Påvirker motoren noe, pluss at de støyer mer ettersom de vil bli slitt.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvosix Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 dyser blir utslitt og gir annet spredebilde..Påvirker motoren noe, pluss at de støyer mer ettersom de vil bli slitt.. ...og viss du kjører sjelden vil de lettere henge seg opp. EN bør kjøre bilen relativt ofte ikke la den stå i ukesvis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 Hva koster egentlig nye dyser til FK motor da? Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiMeN2k Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 hmm.. kan de ikke bli slitt å gi mere bensin en de egentlig skal da? bare en teori jeg og en kamerat hadde:p problemet er at motoren får for mye bensin. Sjekket pluggene og da var 2 ok og 2 var sotet. Derfor fikk vi teorien om at 2 dyser var slitt og at de gav for mye bensin. Er det mulig? Har foresten skiftet tempsensor, lamdaføler og lånt en annnen luftmassemåler som skal være ok. Fikk også tak i 4 brukte dyser.. da var bilen ok i en uke så begynnte den å tulle igjen:S Den drar ikke i d hele tatt og det smeller i innsug. Får feilkode 113 på feilkodeboksn: for fet eller mager blanding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad-Ass Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Hva koster egentlig nye dyser til FK motor da? Sjekka pris til min B230F (regina), de koster 1600 kr pr stykk. Siter -91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F -91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt -74 Volvo 144DL B20A - bruksbil -91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt. __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Hehe, da kjøper man seg like greit Bosch 968 dyser når man er igang.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 hmm.. kan de ikke bli slitt å gi mere bensin en de egentlig skal da? bare en teori jeg og en kamerat hadde:p problemet er at motoren får for mye bensin. Sjekket pluggene og da var 2 ok og 2 var sotet. Derfor fikk vi teorien om at 2 dyser var slitt og at de gav for mye bensin. Er det mulig? Har foresten skiftet tempsensor, lamdaføler og lånt en annnen luftmassemåler som skal være ok. Fikk også tak i 4 brukte dyser.. da var bilen ok i en uke så begynnte den å tulle igjen:S Den drar ikke i d hele tatt og det smeller i innsug. Får feilkode 113 på feilkodeboksn: for fet eller mager blanding. Fikk vel ut lignende resultat da registerreima hadde hoppet ett hakk....... Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiMeN2k Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Fikk vel ut lignende resultat da registerreima hadde hoppet ett hakk....... Okey! Men hvorfor var bilen grei i en uke med de "nye" dysene da også begynte den å fjuske igjen? Register reima kan vel ikke ha hoppet til rett posisjon etter vi skiftet dyser også hoppet til feil posisjon etter en uke igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Prøvd å nullstilt feilkoder innimellom da bilen ikke går som den skal??? Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiMeN2k Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Prøvd å nullstilt feilkoder innimellom da bilen ikke går som den skal??? jau! d har vi gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.