Gå til innhold

Kjøreskole. Når?

Ranger emnet


Slim!

Når burde en begynne på kjøreskole?  

77 stemmer

  1. 1. Når burde en begynne på kjøreskole?

    • 1 måned før man blir 18
      5
    • 2 måneder før man blir 18
      11
    • 3 måneder før man blir 18
      31
    • 4 måneder før man blir 18
      31


Anbefalte innlegg

Originally posted by duxx0

spørs jo litt på kjørelæreren hvor artig det blir. Om du virkelig får slippe deg løs eller ei :P

 

vel fikk ikke gjøre en drit selv...Når de skulle vise på bane med reflekser og slikt var det kjørelæreren som kjørte mens jeg og 2 andre satt i bilen..Fikk bare kjøre på vei i mørket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

erm du SKAL kjøre på glattkjøringa....

 

ellers kunne du bare sitti på med fattern en kald vinterdag. Så vidt jeg vet er det helt feil at dere IKKE skal kjøre og skjønner ikke hva kjørelæreren tenkte på??

 

Hva faen er hjelpen i å sitte å sepå hva KJØRELÆREREN gjør???

 

Dette er veldig rart synes jeg :eek:

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Slimline

Er det på Wright kjøreskole de har den S3'en?

Nei det er Svein Svendsen. De har:

-VW New Beetle

-VW New Beetle Cab.

-Audi A3

-Audi S3

-Mercedes CLK Cab.

-BMW 320

 

Kan skaffe deg nummeret vis du er intressert. Du kan velge bil selv :D

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois gutta!! For en gjeng! Jeg har også bursdag 8. Januar!!! Driver å tar lappen på Wright i Lillestrøm, og skal OGSÅ ha glattkjøring til tirsdagen (18.)... Hvilke kjøreskoler er det dere går på?

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by duxx0

du også

det er garantert verdens tøffeste dato :D :D

 

Er GANSKE enig med deg der!! HEHE!! Har et par kompiser som har bursdag i desember... DET MÅ værra kjipt! De får lappen et ÅR senere enn meg!! Hehe!

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har glattkjøring om 45minutter

møtte opp klokken 07:00... ventet i et kvarter, så ringte jeg kjørelæreren og spurte hvorfor han ikke var der. Da svarte han at vi skulle ikke oppover før 09:30.

Så nå blir det skikkelig straffing av kjørelærer :D

 

Jeg har hatt 4 timer til nå og har ikke tenkt til å ha så mange fler.

Håper å få lappen på dagen. (16/12) Men tviler sterkt på det pga eksamen og heldagsprøver fremover. :mad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte rundt 25000 km i løpet av tiden fra jeg ble 16 til jeg ble 18. (er 22 nå)

 

Selv om man ofte lærer seg en del uvaner, er det mindre viktig enn mengdetreningen man får ved å øvelseskjøre mye. Jeg tok all kjøreopplæringen 4-5 måneder før jeg ble 18, slik at når dagen nærmet seg var det bare å ha teoriprøve og praktisk prøve, og saken var grei.. Hadde en vanlig dobbelttime i tillegg til det obligatoriske, ikke noe mer.

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror dere glemmer en ganske vesentlig ting..

Jeg begynte på lappen 2mnd før jeg blei 18, og var egentlig ferdig etter et par uker eller noe... så tok jeg teorien, og da bestilte vi oppkjøring, var litt over 1.5mnd kø.. så var det bare å vente å ta noen oppfriskningstimer og kjøre opp..

 

Det er bare i utkantstrøk og sånn hvor det er liten pågang på trafikkstasjonene at det er liten kø for å få oppkjøring sånn at man kan få lappen på dagen..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser mange klager på at kjørelærerne på plukke av dere så mange uvaner dere lærer av foreldre.

 

Hva er det slags uvaner som er så ille at en sensor ikke gir deg førerkort? Det er jo en grunn til at ingen stryker på andre oppkjøring (den man må ta når man har mista lappen for råkjøring :D)

 

Da har man lært seg å lese trafikken. Det er jo det som er nøkkelen til å stå på førerprøven. Det tekniske med bilen kan det være så som så med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. Ellingsen

Hallois gutta!! For en gjeng! Jeg har også bursdag 8. Januar!!! Driver å tar lappen på Wright i Lillestrøm, og skal OGSÅ ha glattkjøring til tirsdagen (18.)... Hvilke kjøreskoler er det dere går på?

Hvor er det du skal ha glatt kjøring henne? Jeg skal til Hønefoss.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RS-burner'n

Hvor er det du skal ha glatt kjøring henne? Jeg skal til Hønefoss.

 

Det er akkurat det som er litt kjipt, for det vet jeg ikke enda... Er vel nærmeste øvningsbane fra Lillestrøm... Vet ikke hvor det er jeg.

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår