Gå til innhold

Kjøreskole. Når?

Ranger emnet


Slim!

Når burde en begynne på kjøreskole?  

77 stemmer

  1. 1. Når burde en begynne på kjøreskole?

    • 1 måned før man blir 18
      5
    • 2 måneder før man blir 18
      11
    • 3 måneder før man blir 18
      31
    • 4 måneder før man blir 18
      31


Anbefalte innlegg

Originally posted by Jostein

 

alle har slike historier..Men har vondt for å tro på dem...

Neinei du for tro hcva du vil, men at kjørelæreren min er 26 år, han er gutt og han kjører S3 som frimabil/"privatbil" bør jo egentlig si sitt om hvordan han kjører. Å jeg tror ikke det er mange på dette forumet i denne alders gruppen med denne bilen ikke kunne ha dyd seg å ligge litt bredt?

 

Originally posted by Mr. Ellingsen

Hehehey! Var ganske morro på glattkjøringa idag ja! Det første jeg så når vi kom var S3'n! Må vel ha vært en feit bil å kjøre som skolebil?? Kjørte den blåe Accord'en til Wright jeg, så vel deg (RS-burner'n), men vet jo ikke hvem av de som var i bilen som var deg...?

 

Edit: Var da selvsagt på Fetsund jeg også!

Jeg var ikke hun jenta og ikke kjøre læreren, men han gutten :P Lå bak dere på hele første delen (den bremse delen på bane 2) Kjørte dere sammen med oss på den svingebanen (nr.5 var det vel)?

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by RS-burner'n

Jeg var ikke hun jenta og ikke kjøre læreren, men han gutten :P Lå bak dere på hele første delen (den bremse delen på bane 2) Kjørte dere sammen med oss på den svingebanen (nr.5 var det vel)?

 

Hehe! :D Oki!

 

Det var 2 biler fra wright der, også pleide jeg å ligge bak en Mærsje C200 fra Alfa, og en Opel Vectra bak meg igjen, så det var nok ikke meg du kjørte med... Hadde lyst til å spørre heyyou når vi satt i teorirommet, om noen var kjent med bilforumet, men neida...

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår