keng123 Skrevet September 14, 2022 Rapporter Share Skrevet September 14, 2022 Har byttet begge viftereimene på bilen, uten at den lyden forsvinner. Hyler mest under start og varer en god stund dersom jeg har varme på, uten det forsvinner det som oftest etter noen minutter. Har prøvd å spraye silikonspray på reima, men dempet bare lyden. Noen som vet hva årsaken kan være? Høres ut som lyden kommer fra dynamo-området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 14, 2022 Rapporter Share Skrevet September 14, 2022 Reimene må nok strammes mer keng123 reagerte på dette 1 Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mitsubishi L200 Skrevet November 15, 2022 Rapporter Share Skrevet November 15, 2022 Er de ikke originale så vil de hyle dessverre uoriginale har tenner mens original er glatte sitter bedre i reimhjulet er min erfaring Siter Mine Kjøretøy Mitsubishi L200 2009 Mod Toyota Rav 4 2002 Mod Mazda 626 1992 Mod (Veteran) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg