Gå til innhold

Anbefales: Würth Felg-rens

Ranger emnet


Tandis1

Anbefalte innlegg

stand-jo fikk meg inn på tanken, så her er noen felger som jeg har brukt Würth Felg-rens på.

 

Det første som slo meg var at det luktet godt og væska er tykk så den henger godt på felgen. Og med "EZ-detail Brush", "Wheel ShMitt" og "Meguiars Wheel Face Brush" jeg spruta på lot det virke i 15 minutter (5-30 står det på flaska, ettersom hvor møkkete felgen er) så brukte jeg børster og svamp og en bøtte med rent vann.

 

Mens pappa skiftet bremseklosser tok jeg felgen å vaska litt:)

 

P6262506.jpg

Før vask

 

EZ-Detail brush var veldig fin til disse felgene

 

P6262521.jpg

Etter vask

 

Jeg tok ei rask runde med "Autosol" og "Mothers PowerBall":D

P6262543.jpg

 

 

Så er det bilder av vinterfelga på en Chevrolet Astro, var hos mamma og hadde "tilfeldigvis" med meg litt felgvask utstyr. Har jo ikke klart å få noen bra etter-bilder, men du ser resultatet:) Det er jo simple felger å vaske det her, men klarte ikke få hulla i felgen ordentlig rene, hadde ikke med meg "EZ-detail brush"

De to andre var med.

Lot Würth Felg-rens virke i 25 minutter her. Og på disse var "Meguiars Wheel Face Brush" fin, og "Wheel ShMitt" var fin rundt navet. De ble ikke helt 100% ettersom det heller ikke var noe jeg var ute etter. Men forbedring:)

 

P7072624.jpg

Før

 

P7072630.jpg

50/50 bilde

 

P7072632.jpg

Ble ikke så ille

 

 

Her er et felga som sitter på S2K til fetter'n min etter noen runder på Vålerbana, Felg-Rensen fikk virke i 30 min her. Jeg finner ikke igjen noen etter-bilder, hmm.. Men de ble helt rene.

EZ-Detail Brush var gull på disse her:D

 

HPIM0648.jpg

Det ligger igjen litt bremsekloss her:p

 

HPIM0645.jpg

Sitter ikke så godt det her da

 

P6132265.jpg

Her fant jeg hvertfall et bilde som er tatt av felgen da den er ren, men ikke rett etter at vi vasket den

 

Würth Felg-rens kan anbefales, den lukter godt, virker supert, ikke for sterk, billig ca 80kr (husker ikke helt, men ikke mer enn 100kr for 1L) og kan brukes på alle felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Würth mekker ikke en dritt selv, så det hadde vært interessant å finne ut hvem som faktisk produserer denne felgrensen... det hadde sannsynligvis vært mye å spare på innkjøpet da!

 

Jeg vet at de har kjøpt store andeler av kjemikaliene sine fra CRC, men hvis denne felgrensen til Würth er så bra som dere vil ha det til tviler jeg på at denne er den samme som CRC produserer. Jeg har testet denne (har testet de fleste på markedet) og den er mye bedre enn de du får kjøpt på bensinstasjonene, men den er langt fra så bra som de beste jeg har testet...

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår