Gå til innhold

Anbefales: Würth Felg-rens

Ranger emnet


Tandis1

Anbefalte innlegg

Würth mekker ikke en dritt selv, så det hadde vært interessant å finne ut hvem som faktisk produserer denne felgrensen... det hadde sannsynligvis vært mye å spare på innkjøpet da!

 

Jeg vet at de har kjøpt store andeler av kjemikaliene sine fra CRC, men hvis denne felgrensen til Würth er så bra som dere vil ha det til tviler jeg på at denne er den samme som CRC produserer. Jeg har testet denne (har testet de fleste på markedet) og den er mye bedre enn de du får kjøpt på bensinstasjonene, men den er langt fra så bra som de beste jeg har testet...

 

hva er best!? :D

95mod Audi s6 2.2t

85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva er best!? :D

 

Godt spørsmål, og det finnes ikke fasitsvar på det. Mange av de vi testet var MEGET effektive, men de sved også veldig på fingrene, så jeg hadde ikke turt å bruke dem på egne felger...

Måten vi testet på var at vi brukte felger som var "nedstøva" i bremsestøv, de ble rengjort med en enkel avfetting + svamp, og så lot vi de tørke før vi sprayet på forskjellige felgrensere.

Overraskende mange av produktene ga ikke synlig resultat. (Les: heller de avfetting på fine flasker og kaller det felgrens?)

 

Jeg bruker fremdeles Hot Rims. Den er av de mest effektive, samtidig som jeg er trygg på at den ikke ødelegger felgene. Men den er dyr, derfor var jeg nyskjerrig på denne Würth-rensen. Selv om det sannsynligvis snør i helvete før jeg eventuelt handler en dritt fra noen i Würth.

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På rent bremsestøv, eller på olje, fett, asfalt el.l også?

 

Var vel stort sett bremsestøv. Vasker felgene veldig ofte fordi felgkanten blir full av bremsestøv etter hver eneste kjøretur. Tok også noen mindre småflekker som jeg ikke har fått bort med felgsyre tidligere.

 

Fikk en annen lur ide igår.

Hva med å kline på litt meguiars nxt wax? :idea:

Nå kan jeg tørke av bremsestøvet med fingeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår