Gå til innhold

Min A4 1.8 Turbo Quattro Sport, VRAK

Ranger emnet


fastolsen

Anbefalte innlegg

Antall : 1

Artikkel : RC18379XX

Vare : Int.Folie Audi A4 B5 (94-99) 8 deler - special med AC

Pris : kr 1500.-

Sum : kr 1500.-

 

jeg kjøpte dette : http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=RC18379XX&vg=9525&vgpath=Varekategorier/499/955/9140/9525

 

:D

 

det kostet jo svindyrt!!

jeg gikk til et reklamebyrå å fikk folie for 100kr ble kjempebra

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 275
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Legg ut bilde når du har klistret det på da.. Surt å bare mangle to lister ass.. faen heller..

 

Polerte bilen og tok et par nye bilder i går.. legger ut i løpet av kvelden

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye bilder i første posten.

 

Fikk en litt uventet lønning i dag:) Hvor få tak i billigst mulig downpipe? Turbopower.no skulle ha 2700,- + mva for 3" downpipe... Noen som vet om bedre pris?:D

 

Edit: fant DP til 1450,- på turbofun.no Ligner på den som 034 motorsports selger.. Burde være grei pris?

 

EDIT NR2:

 

Downpipe/cat erstatter og shortshift er bestilt fra turbofun NU.. can't fuckin' wait:D

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg; det kommer det kommer..

 

Det som blir prioritert nå er å få tak i noen 16" toms felger jeg kan bruke på banen.. Har planer om å kjøre på VACN på rudskogen den 1-2 sept.. Dekk har jeg plenty av på jobben.. Blir også spennende å se hvordan det blir med den nye Dp'en..

1993 Audi S2 coupe

2000 Audi A4 1.9TDI sedan

X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT

X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, gleder meg som faen til å begynne å skru på de beste bilene:) Audi <3..

 

I dag har jeg lagt opp slange til turbotrykksmåler, trakk den igjennom innerskjerm, inn igjen bak styrestaget, og ut ved pedalsettet. Mangler bare å lage en fin brakett som erstatter luft uttaket til venstre for rattet.. Driver også å prøver å få mest mulig kald luft til filteret, tenkte å trekke ett 80mm flexi rør fra fangeren nede og opp til filteret. Luft er gratis så vi tar det vi kan få.

 

22062007238.jpg

 

 

Tre-interiøret skal enten byttes ut, eller lakkeres. skal sjekke pris på nye lister på mandag når jeg begynner å jobbe..[/QUO

Hvorfor i himmelens navn fjærne tre listene,d er jo d som gjør bilen til en luksus racer..:drunk: :drunk:

96 Audi A6 2,6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, tenker på airbagen. Har 3-eiket ratt selv, men med annet mønster rundt ringene om du skjønner. Trodde ikke det mønsteret som er der ble levert før facelift, men tar nok feil.

 

jeg har vis heller ikke samme mønster som han rundt airbagen, så ikke det med en gang jeg.

BMW 320ia m-teck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår